Вижте, кои са най- популярните начини за Вашите клиенти да се свържат с Вас. LiveAgent Ви предоставя подробни прозрения за всеки един комуникационен канал: имейл, чат на живо, кол център, форми за контакт, форми за обратна връзка, Facebook съобщения, Tweets…Забравете за външните приложения за проследяване. Всичко е вградено!
Отделно въведената информация може да бъде съхранявана от отдел, агент, тагове, както и данни. Докладите на канал може да бъдат изнесени със CSV файл.
Опции за показване на отчет по канали (колони):
- Канал
- Брой отговори
- Средно време за нов отговор
- Средно време за отворен отговор
- Обаждания
- Пропуснати обаждания
- Времетраене на повикване
- Чат съобщения
- Чатове
- Пропуснати чатове
- Средно време за започване на чат
- Средно време за чат
- Некласифицирани
- % некласифицирани
- Награди
- % награди
- Упреци
- % упреци
- Входящи съобщения
- Входящи обаждания
- Приключени обаждания
- Входящи чатове
- Приключени чатове
- Създадени тикети
- Разрешени тикети
Отчетът по канали може да Ви покаже Вашите данни в тези видове диаграми:
Използвайте докладите за отчетите по канали с приложно- програмния интерфейс
Използвайте LiveAgent REST API за да Ви се покажат стойности от отчетите по канали.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Открийте как SLA отчетите за съвместимост на LiveAgent помагат за постигане на целите за отговор на тикети и подобряване на клиентската поддръжка. Настройте SLA нива, комбинирайте правила и проследявайте статусите на тикетите, с възможност за демонстрации и поддръжка на VoIP системи. Опитайте безплатно!