Вижте, кои са най- популярните начини за Вашите клиенти да се свържат с Вас. LiveAgent Ви предоставя подробни прозрения за всеки един комуникационен канал: имейл, чат на живо, кол център, форми за контакт, форми за обратна връзка, Facebook съобщения, Tweets…Забравете за външните приложения за проследяване. Всичко е вградено!
Отделно въведената информация може да бъде съхранявана от отдел, агент, тагове, както и данни. Докладите на канал може да бъдат изнесени със CSV файл.

Опции за показване на отчет по канали (колони):
- Канал
- Брой отговори
- Средно време за нов отговор
- Средно време за отворен отговор
- Обаждания
- Пропуснати обаждания
- Времетраене на повикване
- Чат съобщения
- Чатове
- Пропуснати чатове
- Средно време за започване на чат
- Средно време за чат
- Некласифицирани
- % некласифицирани
- Награди
- % награди
- Упреци
- % упреци
- Входящи съобщения
- Входящи обаждания
- Приключени обаждания
- Входящи чатове
- Приключени чатове
- Създадени тикети
- Разрешени тикети
Отчетът по канали може да Ви покаже Вашите данни в тези видове диаграми:
Използвайте докладите за отчетите по канали с приложно- програмния интерфейс
Използвайте LiveAgent REST API за да Ви се покажат стойности от отчетите по канали.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"