Етикетите са просто думи или фрази, които използвате, за да добавите повече информация към Запитванията. Етикетите ви дават неограничена гъвкавост да управлявате и персонализирате работния си процес в сферата на обслужването.
Пример
Може например да искате да отбележите всички заявки за обслужване, които са всъщност запитвания за продажби с етикет от рода на “продажби” или “предпродажба”.
Ето няколко варианта за употребата на етикети:
- Добавяйте етикети към запитванията ръчно или автоматично и използвайте тези етикети, за да създавате персонализирани работни процеси.
- Разглеждайте запитвания по етикет.
Използвайте етикетите в бизнес правилата си Правила, Правила за споразумение за ниво на обслужване, Правила по време), за да създадете персонализирани работни процеси.
- Създавайте отчети по етикети.
Забележка:
Можете да добавяте множество етикети към едно запитване.
Списък с възможни настройки:
При създаването на етикет, можете да го настроите според предпочитанията си:
- Име
- Цвят на текста
- Цвят на фона
Добавяне на етикети към запитвания
Може например да искате да отбележите всички заявки за обслужване, които са всъщност запитвания за продажби с етикет от рода на “продажби” или “предпродажба”.
Филтриране по етикети
Можете да филтрирате всички запитвания, които са спешни и са запитвания за продажби като потърсите по етикет “спешно” и “предпродажба”.
Отчет по етикети
LiveAgent предлага отчет на добавените етикети към всички запитвания от конкретен времеви период. Отделните резултати могат да се сортират по времеви период, отдел, канал и оператор. Отчетите по етикет могат да се свалят в CSV файл.
Отчетът по етикети може да ви покаже данни в следните типове диаграми:
Опции за визуализация на отчет от етикети (колони):
- Етикет
- Отговор
- Средно време за нов отговор
- Средно време за отворен отговор
- Обаждания
- Пропуснати повиквания
- Времетраене на повикване
- Чат съобщение
- Чатове
- Пропуснати чатове
- Средно време за отговор на чат
- Средно време за чат
- Некласифицирани
- % некласифицирани
- Награди
- % награди
- Отрицателни оценки
- % отрицателни оценки
- Входящи съобщения
- Входящи обаждания
- Завършени разговори
- Входящи чатове
- Приключени чатове
- Бележки
- Създадени запитвания
- Разрешени запитвания
Използвайте отчетите по етикет чрез API
Използвайте LiveAgent REST API, за да извиквайте стойности от отчета по етикети.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Ресурси в базата знания
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Открийте как SLA отчетите за съвместимост на LiveAgent помагат за постигане на целите за отговор на тикети и подобряване на клиентската поддръжка. Настройте SLA нива, комбинирайте правила и проследявайте статусите на тикетите, с възможност за демонстрации и поддръжка на VoIP системи. Опитайте безплатно!