Какво представлява функцията за отговорност?
Функцията за отговорност в LiveAgent е мениджър на задачи в help desk софтуера , който следи кой отдел и кой служител отговаря за разрешаването на всеки казус. Ако тикетът се прехвърля от един служител на друг, отговорността за него също се прехвърля автоматично.
Как работи функцията за отговорност?
Ако сте самостоятелен предприемач или сте единствен администратор и служител на Вашия акаунт, всички тикети автоматично ще бъдат възлагани на Вас .
Ако в един профил има множество служители, всички тикети по подразбиране няма да бъдат възложени на никого. Ако искате да се насочват към конкретен сътрудник, можете да създадете автоматично правило , а ако искате да ги възложите ръчно, можете да кликнете върху бутона за прехвърляне.
Промяна на отговорност за тикет
Собствеността / отговорността за тикета може да бъде променяна чрез:
Не забравяйте, че ако тикетът бъде прехвърлен в друг отдел, той няма да бъде автоматично зачислен на служител в този отдел. Той ще бъде прехвърлен само в техния отдел и един отсътрудниците там трябва да поеме отговорността, като отговори или го възложи на друг агент.
Ще бъда ли уведомен, ако ми е възложена отговорност за тикет?
Имейл нотификации
Ако искате да уведомите служителите си за новите тикети, които са им възложени можете да настроите автоматични имейл известия. Те ще ги получават, когато:
- Им е възложен тикет
- Клиент отговори на тикет, който им е възложен
- Се създаде нов тикет в техния отдел
Нотификации в приложението
Можете да получавате известия в приложението всеки път, когато ви бъде възложен тикет, ако настроите своя бутон за решаване . Просто:
- Вход в LiveAgent
- Кликнете на Конфигурация.
- Кликнете на Система.
- Кликнете на Основни.
- Скролнете до секцията “възложени на мен” тикети.
- Поставете отметката
- Натиснете Запази.
- Презаредете приложението.
Мобилни (iOS/Android) нотификации
Обслужване на клиенти в движение? Можете да получавате мобилни известия когато
- Създаден е нов тикет за Вашия отдел
- Във Вашия отдел е отворен тикет
- Възложен Ви е тикет
- Възложеният на Вас тикет е отворен отново
- Имате нов чат
- Получихте ново съобщение в чат разговора
- Пропуснахте чат
Slack нотификации
Ако вече сте интегрирали Slack с LiveAgent, можете да получавате известия за нови възложени тикети. Вашите служители могат да получават известия в Slack, когато:
- Им е възложен тикет
- Клиент отговори на тикет, който им е възложен
- Се създаде нов тикет в техния отдел
Защо функцията за отговорност е важна за екипите за обслужване на клиенти?
Наличието на функцията за отговорност е важно, защото Ви помага да определите кой служител / отдел е отговорен за обработката на всеки тикет. В допълнение към това:
- Осигурява прозрачност
- Премахва възможността за объркване
- Намалява броя на заявките без отговор
- Подобрява работните процеси и ефективността на сътрудника
- Спестява време и пари
- Подобрява времето за отговор
- Увеличава удовлетвореността на клиентите
- Дава на всеки служител чувство за отговорност
С функцията за за отговорност никога повече няма да чуете класическото оправдание „Не знаех, че това е моя работа“.
Assign tickets automatically
Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.
Как изглеждат отговорностите на практика?
Ако собствеността на тикета се промени, това ще се визуализира в подробния изглед (за да се гарантира ясна отговорност за обработката) И администраторите, и служителите могат да видят тези промени независимо дали са направени автоматично или ръчно.
Как да настроите отговорности в LiveAgent
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете наКонфигурация (иконката с форма на зъбно колело в менюто вляво).
- Кликнете на Автоматизация.
- Кликнете на Правила.
- Натиснете Създай.
- Сложете отметка в кутийката Активен статус.
- Дайте име на Вашето правило, като например “Тикет насочване Sona”.
- Можете да оставите раздела Бележки празен или да опишете правилото по-подробно. Това поле е само за Ваше удобство. Пример за такава бележка „Това правило насочва всички тикети от социални мрежи към Соня в отдел Маркетинг.“
- Изберете променлива, като например Приложи при създаване на тикет.
- Кликнете на Добави група с условия.
- Изберете условията според Вашите предпочитания, като например източник на тикет (и избирате източниците, които искате. Те могат да бъдат Facebook, Twitter, Instagram, Viber и т.н.)
- Изберете полетата за изпълнение според Вашите предпочитания, като например Прехвърляне на тикет в маркетинговия отдел и възлагане на Соня.
- Натиснете Запази.
Как да настроите известия за отговорности в LiveAgent
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете върху Вашата профилна снимка.
- Кликнете на Редактирай профил.
- Кликнете на Известия.
- Сложете отметките на имейл и Slack известия.
Преимущества на отговорностите
Повече прозрачност, по-малко възможности за объркване и забравяне на тикети
Наличието на ясни отговорности за тикетите елиминира неяснотите. Когато всеки служител знае за какво точно отговаря, има малко място за грешки. Наличието на отговорности гарантира, че няма да има забравени или неотговорени тикети, за които всички предполагат, че „някой се е погрижил за тях“.
Подобрени работни процеси за служителите, спестяващи време и пари
Когато всеки сътрудник знае точно на кои тикети трябва да отговори, той наистина може да се съсредоточи върху работата си, което подобрява ефективността и работните процеси . Вместо да се налага сами да разбират на кой тикет трябва да се отговори или да се даде приоритет, служителите могат да се придържат само към тези запитвания, за които отговарят, и да оставят останалите.
Съкратено време за реакция и повишена удовлетвореност на клиентите
Тъй като всеки служител знае точно на кой тикет трябва да отговори, той не губи време в търсене. По този начин времето за реакция се подобрява и оказва пряко влияние върху удовлетвореността на клиентите . На свой ред, по-щастливите клиенти влияят върху продажбите и положителната репутация.
Чувство за собственост
Когато всеки от служителите знае какво точно трябва да прави, той придобива чувство за собственост и отговорност към всяка заяка. Това им позволява да вложат повече и „емоционално да участват“ в решаването на казусите. Това ги тласка още повече към предоставяне на възможно най-добрата услуга .
Happy customers are the best customers
Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.
Полезна информация
- Конфигуриране на служители и потребители
- Настройка на имейл известия
- Настройване на Отдели
- iOS/Android нотификации
- Slack интеграция
- Персонализирани Slack известия по определени правила
Готови ли сте да възложите отговорности?
Възползвайте се от функцията ни за отговорности и оставете системата автоматично да възлага тикети на служителите, които са най-добре подготвени да отговорят на тях. Опитайте днес. Започнете безплатния си 14-дневен пробна версия Без изискване за кредитна карта.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво представлява функцията за отговорност?”, “acceptAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Функцията за отговорност в LiveAgent е мениджър на задачи в щhelp desk софтуера, който следи кой отдел и кой служител отговаря за разрешаването на всеки казус. Ако тикетът се прехвърля от един служител на друг, отговорността за него също се прехвърля автоматично. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как работи функцията за отговорност?”, “acceptAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако сте самостоятелен предприемач или сте единствен администратор и служител на Вашия акаунт, всички тикети автоматично ще бъдат възлагани на Вас . Ако в един профил има множество служители, всички тикети по подразбиране няма да бъдат възложени на никого. Ако искате да се насочват към конкретен сътрудник, можете да създадете автоматично правило, а ако искате да ги възложите ръчно, можете да кликнете върху бутона за прехвърляне.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ще бъда ли уведомен, ако ми е възложена отговорност за тикет?”, “acceptAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Да, можете да настроите известия по имейл, в приложението или в Slack. Ако използвате мобилното приложение LiveAgent за обслужване, ще получавате известия и на мобилния си телефон.” } }] }Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Софтуер за управление на имейл
Управлявайте ефективно голям обем от имейли чрез софтуер за имейл мениджмънт. Научете повече за предимствата, функциите и други на системата за управление на имейл.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Искате да подобрите репутацията си на пазара?
Подобрете репутацията си на пазара с LiveAgent. Управлявайте клиентските запитвания лесно и повишете удовлетвореността!
Открийте софтуера за самообслужване на LiveAgent - достъпно решение без скрити такси, което позволява на клиентите да решават проблемите си самостоятелно. Подобрете ефективността и удовлетвореността, като намалите административните разходи и времето за реакция. Разгледайте нашия клиентски портал "Всичко в едно" и се насладете на денонощна поддръжка.