Всеки има нужда от почивка. Можете да си починете с помощта на функцията “Пауза”, докато пиете кафе или се занимавате с нещо лично. Никой няма да ви безпокои докато сте в режим на пауза, затова можете да се насладите на миговете на спокойствие и да се върнете към работата, когато сте готови.
LiveAgent предлага опция за сътрудниците и администраторите – да влизат в режим на “пауза”. Обикновено се използва за спиране на получаването на тикети, съобщения в чата и обаждания докато сте извън офиса за кратко (например за обяд или кафе.)
Пример
Когато даден служител напусне офиса за кратко (за обяд, кафе) натискайки “Пауза”, профила му стана неактивен – към този профил на пауза не постъпват тикети, съобщения от чата и обаждания. Когато служителят се върне и натисне “Продължи”, профилът му отново става активен. Не е необходимо служителят да излиза и влиза в профила си.
Времето прекарано в режим на пауза не се отчита като работно време за служителя.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Ресурси на базата знания
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!