Пренасочването на имейли е прост начин да свържете имейл профилите си в различни доставчици с хелп деска си. Вместо да изоставяте имейл профилите си за клиентско обслужване, може да преминете към запитвания по имейл. Пренасочването на имейли е незабавен начин, в сравнение с IMAP, да прехвърлите имейл комуникацията си. Просто добавете всички имейл адреси, от които се нуждаете, и продължете да получавате имейлите в LiveAgent. Универсалната входяща кутия ще прихваща цялата имейл комуникация и ще я превръща в запитвания.
Как работи пренасочването на имейли?
Когато създадете акаунт в LiveAgent от типа yourdomainname.ladesk.com, получавате подобен имейл за клиенти: support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Всеки имейл, изпратен до този имейл адрес, се превръща автоматично в запитване.
Накратко, функцията за пренасочване на LiveAgent ви дава възможност да започнете да отговаряте на имейлите незабавно (чрез имейл сървър с името на домейна ви) вместо да се налага да чакате всеки имейл да бъде прихванат и свален от имейл кутията ви. Това е възможно благодарение на DNS настройки, TXT SPF записи или чрез ваш собствен SMTP сървър.
Бърза настройка на пренасочване
Вижте как можете да настроите пренасочване на имейли в софтуера за запитвания за поддръжка LiveAgent в няколко прости стъпки. Всичко, от което се нуждаете, е профил в LiveAgent и имейл адреса ви.
- Впишете се в LiveAgent, отидете на Конфигурация и отворете Имейл. Изберете Входящ имейл профил от опциите в панела.
- Кликнете върху Добави имейл профил, изберете Пренасочване и кликнете върху Интегрирай.
- Въведете имейл адреса , от който бихте искали да пренасочвате имейли към системата за управление на запитвания LiveAgent. При нужда можете да добавите едновременно много имейл адреси. Добавете име на имейл профила , за да различавате лесно отделните имейл профили. Кликнете Напред, за да продължите.
- Сега изберете отдел, който ще бъде отговорен за цялата входяща имейл комуникация, пренасочена от този или тези имейл профили. Изберете имейл адрес по подразбиране за изпращане, и кликнете върху Завърши интеграцията.
Ресурси в базата знания
За повече информация, отстраняване на проблеми или инструкции за настройка на SPF DNS разгледайте статията ни относно пренасочване на имейли в базата знания.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Оптимизирайте клиентското обслужване с SLA доклад за вписване от LiveAgent. Следете изпълнението на споразуменията за ниво на обслужване, анализирайте тикети и подобрете отговорите на клиентите. Започнете безплатен пробен период без ангажименти и открийте как LiveAgent може да трансформира вашата помощна услуга.
Проследяване на посетителите на уебсайта
Открийте как функцията за проследяване на посетителите на уебсайта от LiveAgent може да подобри обслужването на клиентите ви, като ви уведомява за текущия URL адрес на клиента и промените му. Насладете се на по-ефективна комуникация и изграждане на дълготрайни връзки с клиенти. Изпробвайте безплатно за 14 дни!