Пренасочването на имейли е прост начин да свържете имейл профилите си в различни доставчици с хелп деска си. Вместо да изоставяте имейл профилите си за клиентско обслужване, може да преминете към запитвания по имейл. Пренасочването на имейли е незабавен начин, в сравнение с IMAP, да прехвърлите имейл комуникацията си. Просто добавете всички имейл адреси, от които се нуждаете, и продължете да получавате имейлите в LiveAgent. Универсалната входяща кутия ще прихваща цялата имейл комуникация и ще я превръща в запитвания.

Как работи пренасочването на имейли?
Когато създадете акаунт в LiveAgent от типа yourdomainname.ladesk.com, получавате подобен имейл за клиенти: support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Всеки имейл, изпратен до този имейл адрес, се превръща автоматично в запитване.
Накратко, функцията за пренасочване на LiveAgent ви дава възможност да започнете да отговаряте на имейлите незабавно (чрез имейл сървър с името на домейна ви) вместо да се налага да чакате всеки имейл да бъде прихванат и свален от имейл кутията ви. Това е възможно благодарение на DNS настройки, TXT SPF записи или чрез ваш собствен SMTP сървър.

Бърза настройка на пренасочване

Вижте как можете да настроите пренасочване на имейли в софтуера за запитвания за поддръжка LiveAgent в няколко прости стъпки. Всичко, от което се нуждаете, е профил в LiveAgent и имейл адреса ви.
- Впишете се в LiveAgent, отидете на Конфигурация и отворете Имейл. Изберете Входящ имейл профил от опциите в панела.
- Кликнете върху Добави имейл профил, изберете Пренасочване и кликнете върху Интегрирай.
- Въведете имейл адреса , от който бихте искали да пренасочвате имейли към системата за управление на запитвания LiveAgent. При нужда можете да добавите едновременно много имейл адреси. Добавете име на имейл профила , за да различавате лесно отделните имейл профили. Кликнете Напред, за да продължите.
- Сега изберете отдел, който ще бъде отговорен за цялата входяща имейл комуникация, пренасочена от този или тези имейл профили. Изберете имейл адрес по подразбиране за изпращане, и кликнете върху Завърши интеграцията.

Ресурси в базата знания
За повече информация, отстраняване на проблеми или инструкции за настройка на SPF DNS разгледайте статията ни относно пренасочване на имейли в базата знания.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!