Трябва да предоставите обслуване на няколко езика? Настройте вашите чат , контакти или приспособления за обратна връзка на език, който Вашите клиенти и сътрудници говорят.

Пример за многоезична поддръжка
Ако предоставяте обслужване на клиенти на много езици и искате да насочите комуникация до операторите, които говорят конкретния език, това може да стане чрез създаване на приспособления за контакт на персонализирани езици. След това можете да насочите комуникацията от тези приспособления към отдели като „английски“, „немски“, „испански“ или който и да е друг поддържан език.
Настройка на чат приложение
Ако искате да настроите езиците на своите приложения за чат, можете да направите това в разширените настройки.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!