Трябва да предоставите обслуване на няколко езика? Настройте вашите чат , контакти или приспособления за обратна връзка на език, който Вашите клиенти и сътрудници говорят.
Пример за многоезична поддръжка
Ако предоставяте обслужване на клиенти на много езици и искате да насочите комуникация до операторите, които говорят конкретния език, това може да стане чрез създаване на приспособления за контакт на персонализирани езици. След това можете да насочите комуникацията от тези приспособления към отдели като „английски“, „немски“, „испански“ или който и да е друг поддържан език.
Настройка на чат приложение
Ако искате да настроите езиците на своите приложения за чат, можете да направите това в разширените настройки.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
CMS (Система за управление на съдържанието)
Системата за управление на съдържанието е една от функциите на LiveAgent. Съставена е от различни инструменти като WYSIWYG редактора и бутоните за чат на живо.