SLA (Споразумение за ниво на обслужване) е споразумение за постигане на цели за отговор на тикети от Вашите агенти (подпомагащите представители), за предоставянето на помощ на Вашите клиенти.
Предоставянето на помощ за нива на услуги, с които доставяте количествена и отчетна услуга. Предоставя също така и по- ясен преглед, когато се появи запитване.
Доклад за вписване
LiveAgent предлага отчет за изпълнение и липсващи SLA (Споразумения за ниво на обслужване) от определен времеви обхват и отдел. Отделните входящи информации могат да бъдат сортирани по подател, тикет ID, SLA начален период, отдел, агент, до дата, затворени и SLA оставащо/просрочено време. SLA вписването може да бъде експортирано с CSV файл.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.