Поддръжката по телефона все още е сред най-важните начини за осигуряване на бърза и ефективна поддръжка на клиентите. Всеки отдел за помощ трябва да има такъв, въпреки че не винаги е удобно или достъпно да се купуват хардуерни телефони. Softphones решават този проблем, така че бюрото за помощ може да има равни условия.
LiveAgent предлага възможност за свързване и използване на софтуерни телефони (софтуерни телефони). Тя позволява на потребителите да правят глас през Интернет протокол (VoIP) повиквания от компютърни устройства. Softphones комуникират с доставчика на разговори чрез SIP протокола (SIP trunking).
Обажданията все още се обработват, записват и проследяват от самия LiveAgent.
Softphone е опция 3rd приложение, което работи в унисон с вашия център за обаждания LiveAgent. Ако вече използвате някакъв софтуерен клиент, това е голямо предимство.
Клиенти на софтфон
които позволяват на потребителите да извършват VoIP разговори:
iOS и Android устройства с SIP функционалност
Ресурси на базата на знанието
Organize your calls with LiveAgent
Connect your favorite softphone to the LiveAgent call center and start providing awesome phone support for every customer. Get started with our free 14-day trial today!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!