Вижте личната си статистика, например колко дълго сте били онлайн, на колко съобщения сте отговорили, както и много други полезни данни. Сравнете се с останалите членове на екипа за обслужване на клиенти.
Вижте кой е по-добър от вас по съответния показател и кой от влезлите в системата в момента служители е с най-висока оценка. Давайте награди на служителите си въз основа на тази статистика, задайте вътрешни цели и вижте кой се справя с тях.
Статистиката се показва за определен период (по избор):
- днес
- вчера
- тази седмица (пн-нд)
- миналата седмица (пн-нд)
- за последните 7 дни
- за последните 30 дни
- за последните 90 дни
- този месец
- миналия месец
- тази година
- миналата година
- по всяко време
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Списък с лидери по (по избор):
- нива
- значки
- работно време
- продажби
- брой отговори
- обаждания
- чат съобщения
- чатове
- брой отговори без оценка
- положителни отзиви
- отрицателни отзиви
Примери на списъци с лидери
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Проследяване на посетителите на уебсайта
Открийте как функцията за проследяване на посетителите на уебсайта от LiveAgent може да подобри обслужването на клиентите ви, като ви уведомява за текущия URL адрес на клиента и промените му. Насладете се на по-ефективна комуникация и изграждане на дълготрайни връзки с клиенти. Изпробвайте безплатно за 14 дни!