Вижте личната си статистика, например колко дълго сте били онлайн, на колко съобщения сте отговорили, както и много други полезни данни. Сравнете се с останалите членове на екипа за обслужване на клиенти.

Вижте кой е по-добър от вас по съответния показател и кой от влезлите в системата в момента служители е с най-висока оценка. Давайте награди на служителите си въз основа на тази статистика, задайте вътрешни цели и вижте кой се справя с тях.
Статистиката се показва за определен период (по избор):
- днес
- вчера
- тази седмица (пн-нд)
- миналата седмица (пн-нд)
- за последните 7 дни
- за последните 30 дни
- за последните 90 дни
- този месец
- миналия месец
- тази година
- миналата година
- по всяко време
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Списък с лидери по (по избор):
- нива
- значки
- работно време
- продажби
- брой отговори
- обаждания
- чат съобщения
- чатове
- брой отговори без оценка
- положителни отзиви
- отрицателни отзиви
Примери на списъци с лидери
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!