Вижте с кого общувате. Добавяйте полета за всеки контакт за запазване на определена информация. Добавяйте бележки, преглеждайте предишни тикети, интегрирайте разширения. С помощта на LiveAgent винаги ще бъдете подготвени. Опознайте клиентите си по-добре и подобрете качеството на клиентската си поддръжка.
Съхранението на важна информация за контактите ви може да увеличи бързо продажбите и ефективността на работата ви като цяло. LiveAgent ви предоставя мултифункционален прозорец с информация за контактите, където можете да съхранявате цялата информация за клиентите си и много повече!
Информационен прозорец на тикета
В информационните прозорци на тикетите се съхранява цялата важна информация за клиента като име, имейл адрес, операционна система, език и браузър. Определете бързо местоположението на клиента с помощта на функцията мини-карта.
Ползи от съхранението на информация за клиента
- Подобряване на удовлетвореността и задържането на клиентите
- Откриване на най-добрите и доходоносни клиенти
- Подобряване на стратегиите на компанията касаещи маркетинга и продажбите
- И много още…
Преглеждайте предишни тикети и създавайте бележки
Искате да добавите кратка бележка към контакта си? Няма проблем. Прегледайте предишните тикети на контакта и с лекота се превключвайте между тях. С помощта на Help Desk системата на LiveAgent разполагате с цялата ви необходима информация.
Разширени функции
Съхраняването на основна информация е чудесно, но какво да правите, ако искате да запазите допълнителна информация за клиентите си? Добавихме новата функция “Добави поле” за прозореца ви с контакти, за да можете да добавяте всякаква информация към контактите си. Искате да запазите адреса за доставка на контакта в специално поле? Просто добавете ново поле и попълнете информацията.
Търсите допълнителна информация?
Свържете се с което и да е било от наличните разширения на външни доставчици. Можете да ги откриете в раздела с разширения на LiveAgent .
Събирането на информация за клиентите ви може да бъде изключително полезно за онлайн бизнеса ви, от добиването на по-ясна представа за за целевата ви аудитория до подобряването на комуникацията с клиентите ви. С помощта на Help Desk софтуера на LiveAgent ще можете да съхранявате и управлявате всички данни на клиентите си и да се възползвате от това!
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Learn how to setup Ticket fields
Научете как ID на тикета в LiveAgent оптимизира клиентското обслужване с уникални референтни номера за бързо добавяне на данни и следене на статуси. Открийте предимствата на системата за управление на тикети, която предотвратява обърквания и подобрява ефективността. Регистрирайте се безплатно и преобразете клиентското си обслужване!