Какво са тикет полетата?
Тикет полетата съдържат данни за запитването. Служителите обикновено ги използват за събиране и съхраняване на допълнителна информация за конкретни клиенти и техните заявки. Например, когато клиент се обърне към тях за проблем с поръчката си, можете да запишете идентификационния му номер на поръчка в персонализирано тикет поле бъдещи справки.
В резултат на създаването на персонализирано поле всеки оператор ще може да прегледа съществената информация, свързана със запитването, която може да ускори последващите отговори и като да подобри качеството на услугата.
Какъв тип информация мога да съхранявам в тикет полетата?
Със софтуера на LiveAgent възможностите са безкрайни. Например, можете да създадете неограничени тикет полета с множество опции за форматиране на въвеждане на данни.
Видове тикет полета
- Текстова кутия (въвеждане на текст)
- Списък (падащо меню със списък с опции)
- Кутия (малка кутийка, в която е необходимо да се постави отметка)
- Група кутии (потребителите могат да отбелязват множество кутийки)
- Пощенски адрес (формат на адрес)
Опциите за валидиране могат да гарантират, че всички данни, въведени в полетата са верни.
Опции за валидиране
- Без валидиране
- Персонализиран регулярен израз (това\+е\е+текст)
- Цяло число (число, което може да бъде положително, отрицателно или нула)
- Дроб (нецяло число, като 2.25 или 1.6)
- Буквено-цифров низ (букви и цифри)
- Буквено-цифров низ с интервали
- Уебадрес/URL (https://www.liveagent.com)
- IPv4 или IPv6 (192.0. 2.146 или 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
- Имейл адрес (hello@liveagent.com)
- Номер на кредитна карта (1234-4567-7891-2345)
- Щатски телефонен номер (888-257-8754)
- Международен телефонен номер (+421 2 33 456 826)
- Формати за дата (ГГГГ-ММ-дд или ГГГГ/ММ/дд или дд-ММ-ГГГГ)
- Времеви форма (ЧЧ: MM)
- Номер на социална осигуровка (123-45-6789)
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Примери за тикет полета
Не знаете какви тикет полета могат да Ви бъдат полезни? Вдъхновете се от нашите примери.
- Идентификатор на поръчка
- Номер на кредитна карта
- Номер на социална осигуровка
- Кредитен рейтинг
- Неправилен промоционален код
- Причина за възстановяване на суми
- Уебсайт
- Име на профил
- Пол
Как да създадете тикет полета
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Конфигурация.
- Кликнете на Система.
- Кликнете на Тикет полета.
- Кликнете на оранжевия бутон Създай до търсачката.
- Задайте кодово име за персонализираното си поле за билет. Например, това може да е нещо като „номер_на_поръчка или „възстановяване“ Моля, имайте предвид, че в кода са разрешени само малки букви, цифри, тирета или долни черти. Не можете да използвате интервали.
- Назовете Вашето поле. Този път можете да го кръстите „Идент. № на поръчката“ или „Причина за възстановяване на разходите“ без ограничения за форматирането.
- Кликнете върху Вид и изберете опцията за въвеждане, която Ви пасва най-много. Можете да избирате от следните формати: въвеждане на текстово поле, поле със списък, кутийка за отметка, група кутийки или пощенски адрес.
Незадължително: Кликнете върху описанието и напишете описание за тикет полето. Вие и Вашият персонал можете да разберете допълнителни подробности за полето, след като прочетете обяснението.
- Изберете опцията Видимост и изберете дали искате полето да се вижда винаги в информационния панел.
- Кликнете на Създай.
Добавяне на тикет полета в настройките
Можете да намерите полетата в долния десен ъгъл на екрана, докато работите върху запитването. Иконата ще Ви помогне да ги намерите.
Добавяне или създаване на нови полета в запитването
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Тикети.
- Изберете тикет като кликнете върху него.
- Кликнете на Полета в долния десен ъгъл на екрана.
- Кликнете на Добави поле.
- Следвайте стъпки 6-10 от инструкциите по-горе.
- Попълнете тикет полето, което току-що създадохте.
- Кликнете на Запази.
Изтриване на тикет полета
За да изтриете персонализираното поле от запитването, кликнете върху иконата кошче до него. Като алтернатива, ако искате да изтриете изцяло полето (и да го премахнете от всички билети):
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Конфигурация.
- Кликнете на Система.
- Кликнете на Тикет полета.
- Намерете полето, което искате да изтриете, и кликнете върху иконата кошче.
- Кликнете на Да в диалоговия прозорец.
Как можете да се възползвате от персонализираните тикет полета?
Тикет полетата могат да Ви помогнат да предоставите по-добро обслужване . Като разполагате с цялата необходима информация, ще можете да осигурите бърза, информирана и персонализирана поддръжка. Освен това информацията ще бъде достъпна за всички служители, което улеснява безпроблемното отговаряне на запитванията.
Да предположим например, че на служителя е възложено запитване, което съдържа дълга комуникация . С тикет полетата той може лесно да види съществената информация, вместо да разглежда през цялата история.
Да кажем, че клиентът иска да бъде информиран за напредъка с възстановяване на сумите му. Вместо да се налага да търсите в предишни съобщения, за да намерите идентификационния номер на поръчката, или по-лошото – да трябва да попитате клиента отново, служителите Ви могат да лесно да видят информацията в персонализираното поле.
Статии с полезна информация
- Настройка на тикет поле
- Тикет поле(Обяснено)
- Тикет/Клиентска информация (CRM)
- Контактни полета
- Детайли на запитването [Обяснение]
- Задайте специфични за посетителя стойности с javascript
- Как да попълните тикет поле автоматично
Готови ли сте да създавате неограничени персонализирани тикет полета?
Създайте уникални полета (като например номер на поръчката или GDPR съгласие), за да осигурите възможно най -доброто обслужване на клиентите. З0 апочнете безплатна 30-дневна пробна версия днес. Не се изисква кредитна карта.
Ready to organize and categorize your customer inquiries effectively?
LiveAgent's Ticket Fields feature is here to streamline your ticket management process.
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Открийте как LiveAgent може да подобри вашето обслужване на клиенти с мощна CRM система, съхраняваща цялата важна информация за клиентите ви. Интегрирайте разширения, преглеждайте предишни тикети и създавайте бележки за бързо и ефективно решаване на клиентските проблеми. Започнете безплатен 14-дневен пробен период без ангажименти!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.