LiveAgent в момента предлага на посетените трансфери. Присъствалите трансфери чакат да се прекрати разговора, докато не бъде взето, отхвърлено или просто не отговаря друг агент. Това означава, че вашите агенти не трябва да карат клиентите ви да чакат ненужно дълго време за колега. Присъствалите трансфери се грижат за това по много по-учтив начин в сравнение със студените трансфери, където вие или клиентът не знаете дали другият човек ще вдигне.
С присъствали трансфери, повикващия се задържа и след това се създава ново повикване с желания агент. След като агентът вземе обаждането, тогава първоначалното повикване се затваря. Това може значително да подобри удовлетвореността на клиентите и те определено ще се чувстват ценен.
Ако агентът не вземе повикването, повикване се връща на предишния /оригиналния агент.
Test attended call transfers for free
Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!