Какво е удостоверител на пароли?
Удостоверителят на пароли определя дали предложената парола може да бъде използвана. За да се определи дали паролата е приемлива, удостоверителят провежда серия от проверки с цел гарантиране, че тя отговаря на минималните изисквания за дължина, съдържа различни символи и че не е използвана преди. Удостоверителите на пароли могат да определят и дали предложената парола е открита при изтичане или нарушаване на данни.
Как работят удостоверителите на пароли?
Удостоверителите на пароли имат вградена защита срещу измами, която определя минималното ниво, на което трябва да отговаря паролата, за да бъде приета. Това ниво може да бъде минималният брой символи, съдържанието на различни символи или комбинация от двете.
Обикновено удостоверителите онагледяват силата на предложената парола докато потребителят я въвежда. Всички пароли първоначално са слаби (индикаторът е в червен цвят) и постепенно с добавянето на повече символи или различни символи, паролата става силна (индикаторът е в зелен цвят).
Какво прави удостоверителят на пароли на LiveAgent?
Удостоверителят на пароли на LiveAgent няма ди ви остави да изберете слаба парола. Той ще ви накара да използвате силна парола, която не е била ползвана преди. Ако изберете слаба парола, ще видите съобщение за грешка, което ще изиска да подобрите качеството на паролата си и ще ви даде предложения как да направите това.
Удостоверителят на пароли на LiveAgent ще ви уведоми и дали предложената от вас парола е свързана с изтичане или нарушаване на данни.
Какво е силна парола?
За да създадете силна парола, трябва да се уверите, че предлаганата от вас парола:
- Съдържа между 8-15 символа
- Съдържа поне една главна и една малка букви
- Съдържа поне една цифра
- Съдържа поне един специален символ (например: @!?=]
С какво е полезен удостоверителят на пароли?
Удостоверителят на пароли е полезен, тъй като ви гарантира, че паролите ви са силни, а вероятността да бъдат отгатнати или компрометирани е малка. Запомнете, че силната парола се грижи за сигурността на данните ви и предотвратява кражбата на чувствителни данни от хакерите. Защитавайки информацията си и разполагайки с уникални, силни пароли на всички сайтове, вие ще бъдете сигурни, че:
- Хакерите няма да откраднат самоличността ви
- Информацията за кредитната ви карта и банковите ви данни са защитени
- Другите ви профили няма да бъдат компрометирани
- Хакерите няма да ви изнудват
- Няма да изложите семейството, служителите или клиентите си на опасност
Как да запомня сложните си пароли?
Силните пароли често са случайни поредици от символи и цифри, което прави запомнянето им трудно. А записването им на лист хартия или в бележките на телефона ви може да бъде примамливо. Но не ви съветваме да правите това. Например лесно можете да загубите листчето, някой да го намери и да се възползва. Същото важи и за записването на паролите в телефона ви. Също като компютрите, телефоните могат да бъдат хакнати. Ако телефонът ви попадне в грешните ръце, самоличността и банковата ви сметка могат да бъдат изложени на опасност.
Най-добрият начин за съхраняване на сложни пароли е в мениджърите на пароли. Мениджърите на пароли са платени софтуерни приложения съхраняващи пароли, номера на кредитни карти и друга чувствителна информация. Те са защитени със специална парола, която трябва да бъде силна и уникална, и която трябва да можете да запомните.
Няколко примера на приложения за управление на паролите са:
- LastPass
- Keeper
- Dashlane
- 1Password
- PasswordBoss
- NordPass by NordVPN
Google също предлага безплатен мениджър на пароли, който показва кои от запазените ви пароли се откриват в съществуващи кражби на данни.
Want a secure help desk for you and your customers? Look no further!
Какво мога да направя, ако подозирам злонамерена дейност или че профилът ми в LiveAgent е бил компрометиран?
Ако подозирате, че профилът ви в LiveAgent е бил компрометиран, най -добрият начин да продължите е като прегледате сигурността на профила си, което можете да направите в дневника за одит на паролите на LiveAgent. Така можете да определите дали профила на някой от служителите ви е станал обект на хакерска атака. Следващата стъпка е да изискате всички потребители да променят паролите си и да се уверите, че всички са активирали двустепенната идентификация.
Какво представлява дневникът за одит на пароли?
Дневникът за одит на пароли на LiveAgent записва всяка промяна на парола направена от потребителите ви. Администраторите и собствениците на профили могат да виждат датата и часа на всяка промяна на паролата на всеки един служител.
Къде мога да открия дневника за одит на пароли на LiveAgent?
- Впишете се в LiveAgent
- Натиснете “Конфигурация” (Configuration)
- Натиснете върху “Агенти” (Agents)
- Открийте 6-та колона наречена “Актуализирани пароли” (Password updated)
Полезна информация
- Политика за безопасност на LiveAgent
- Политика за безопасност на съдържанието
- Общи настройки за защита
- Как да определите изискванията за паролите
- Блокиране на IP адреси
Готови ли сте да защитите системата си за клиентска поддръжка?
Защитете информацията на клиентите си с помощта на удостоверители на пароли, 2-степенна идентификация и дневника ни за одит на пароли. Опитайте LiveAgent днес като заявите безплатната ни 14-дневна пробна версия. Не се изискват данни на кредитна карта.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е удостоверител на пароли?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Удостоверителят на пароли определя дали предложената парола може да бъде използвана. За да се определи дали паролата е приемлива, удостоверителят провежда серия от проверки с цел гарантиране, че тя отговаря на минималните изисквания за дължина, съдържа различни символи и че не е използвана преди. Удостоверителите на пароли могат да определят и дали предложената парола е открита при изтичане на данни.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как работят удостоверителите на пароли?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Удостоверителите на пароли имат вградена защита срещу измами, която определя минималното ниво, на които трябва да отговаря паролата, за да бъде приета. Това ниво може да бъде минималният брой символи, съдържанието на различни символи или комбинация от двете. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво представлява дневникът за одит на пароли ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Дневникът за одит на пароли на LiveAgent записва всяка промяна на парола направена от потребителите ви. Администраторите и собствениците на профили могат да виждат датата и часа на всяка промяна на паролата на всеки един служител.. ” } }] }Неограничени записи на разговори
Открийте как LiveAgent предлага неограничени записи на обаждания, които подобряват обслужването на клиентите и обучението на персонала. Включени в базовия план без допълнителни разходи, тези записи са идеални за юридически или тренировъчни цели. Започнете безплатен 14-дневен тестов период и вижте как работи автоматичното разпределение на повикванията. Без ангажименти, без кредитна карта.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!