Един от начините да ускорите чата си е да активирате функция, наречена изглед за писане в реално време. С други думи, това е функция, която позволява на вашите агенти да визуализират текста, който клиентът пише в момента.
Знаехте ли това?
1 в 5 клиенти е готов да спре да използва продукт или услуга за бавно време за отговор чрез онлайн чат?
Като цяло тази функция може да даде на вашите агенти необходимото време да анализират ситуацията и да предоставят по-бърз отговор
Много компании, като например; PayPal или Ikea използват функция за промъквам съобщение, за да предоставят звездно обслужване на клиентите. Не само, че помага на вашите машинописни агенти да намерят решение по-бързо, но също така им дава възможност да се мултизадач. По този начин, увеличаване на тяхната цялостна ефективност.
Как работи режимът на въвеждане в реално време?
Преди клиентът да натисне бутона “Изпрати съобщение”, имате възможност да видите в реално време какво пише клиентът.
Ето защо, ви дава повече време да подготвите отговор или решение на проблема на клиента. Клиентите оценяват бързите и прецизни отговори
Пример
На снимката по-горе можете да видите един агент, който пита посетителя: “Здравейте, аз съм Андрей, как мога да ви помогна?”
В реално време можете да видите какво пише посетителят: “Здравей Андрей, имам нужда от помощ.”
Междувременно, агентът може да подготви отговора си.
Как можете да активирате функцията за изглед на въвеждане в реално време?.
Как можете да активирате функцията за изглед на въвеждане в реално време;
1. Влезте в профила си в LiveAgent
2. Навигирайте до конфигурации
3. Кликнете върху Чат -> Настройките на чата
4. Търсене на показване на текст за въвеждане на клиент
5. Включете
6. Запазване
Тази функция е по избор. Ето защо, ако искате да го деактивирате в определен момент, можете да го направите по същия начин.
Бизнес предимства:
- Конкурентно предимство
- Пестите време
- По-добро CX (клиентско изживяване)
- Увеличава продажбите
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Ресурси на базата на знанието
Ако искате да научите повече, прочетете как да настроите live chat на живо – LiveAgent.
Бонус:
Искате ли да подобрите времето за въвеждане на вашето обслужване на клиенти?
LiveAgent осигуряване на тест за писане на чат на живо, който да помогне на агентите ви да се подобри ежедневно.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!