Всичко, което трябва да знаете относно съответствието на LiveAgent с ОРЗД
LiveAgent се ангажира с поверителност, сигурност, съответствие и прозрачност. Този подход включва да подпомагаме клиентите си в усилията им да спазват изискванията за защита на данните на ЕС, включително тези, включени в Общия регламент за защита на данните (ОРЗД), който влезе в сила през май 2018 г.
Общият регламент за защита на данните (ОРЗД) (Регламент (ЕС) 2016/679) е регламент чрез който Европейският парламент, Съветът на Европейския съюз и Европейската комисия възнамеряват да подсилят и уеднаквят защитата на данните на всички лица в рамките на Европейския съюз (ЕС).
Един от начините, по който могат да бъдат събрани лични данни на граждани на ЕС докато използвате LiveAgent е като създадете база данни с контакти, информацията им и бизнес отношенията с тях (напр. със CRM система). Не всички клиенти ще са “субект на данни”, тъй като субектите на данни са само физически лица. Някои от клиентите ви може да са бизнеси или правителствени организации, за които ОРЗД не е приложим.
Да, LiveAgent е в пълно съответствие с ОРЗД от май 2018 г.
Двуфакторна автентикация
Двуфакторната автентикация добавя повече сигурност към регистрацията Ви в LiveAgent. Когато имате активирана двуфакторна автентикация, всеки опит за вход в профила Ви трябва да бъде придружен с код, генериран в приложението Google Authenticator. Автентикацията може да помогне да държи непознатите извън профила Ви, дори ако знаят паролата Ви.
HTTPS криптиране
Всички хостнати акаунти в LiveAgent работят чрез сигурна връзка, използваща HTTPS протокол. Защитеният протокол за прехвърляне на метаданни (Hyper Text Transfer Protocol Secure, или HTTPS) е сигурната версия на HTTP, протоколът, през който браузърът Ви и уебсайта, с който сте свързани, обменят информация. Той означава, че цялата комуникация между браузъра Ви и LiveAgent е криптирана, включително чат и имейл комуникацията.
Сигурно съхранение на данните за вход
Следваме последните най-добри практики и защитаваме данните Ви за вход и паролите в облака.
Ограничения по IP и мрежови ограничения
Панелът Ви в LiveAgent може да бъде конфигуриран да позволява достъп само от конкретни IP адреси.
Сигурност на API-я
REST API-я на LiveAgent е ограничен до упълномощени потребители чрез потребителско име и парола или потребителско име и API токени.
Филтър за СПАМ
LiveAgent има интелигентен вграден СПАМ филтър, който постоянно се учи и подобравя възможностите си за филтриране.
LiveAgent предоставя на клиентите си опция да изтрият Данни за услугата, коимо може да съдържат лични данни, като профили, запитвания, изображения или прикачени файлове, в активни профили в LiveAgent. В рамките на LiveAgent, администраторите и сътрудниците (наричани общо “потребители”) имат профили с йерархичен достъп, както е описано тук.
Изтриване на профил на сътрудник LiveAgent в момента поддържа изтриването на информацията в профила на сътрудник както е описано тук. Администраторите и собствениците могат да изтриват профили на всички потребители, включително сътрудници. Те могат да изтриват сътрудници от Конфигурация>Сътрудници>Изтриване на сътрудник. LiveAgent задържа информацията относно собственика на акаунта, за да може да продължи да предоставя услугата си. Ако акаунтът бъде премахнат, LiveAgent следва Политиката си за изтриване за останалата информация в профила.
Изтриване на регистрация на краен потребител LiveAgent в момента поддържда изтриването на регистрации на крайни потребители както е описано тук. Собственикът, администраторите и сътрудниците могат да изтриват регистрации на крайни потребители. След изтриване, регистрацията на крайния потребител бива премахната от списъка с потребители и самоличността на крайния потребител бива изтрита от системата, заедно с OAuth токените, сесиите и запазените търсения.
Изтриване на запитвания Запитванията могат да бъдат изтрити, следвайки стъпките, описани тук. Тази статия също описва как да изтриете запитвания завинаги.
Изтриване на потребителски профили от клиентския портал Потребителите могат да изтрият профилите си като следват стъпките, описани тук (Изтриването на потребителски профили от клиентския портал е същия процес като Изтриване на регистрация на краен потребител).
Съгласие за предоставяне на обслужване на живо чрез лайв чат Едно от изискванията на ОРЗД е задължението ви да информирате клиентите си, че вие и/или трети страни ще събирате личните им данни. Когато предоставяте клиентско обслужване чрез лайв чат, препоръчваме да сложите съгласие за обработка на личните данни в анкетата преди чат.
Приложението на LiveAgent ви позволява да изтриете всички лични данни на клиентите ако те поискат това, директно в LiveAgent като изтриете всички запитвания и лични данни, свързани с клиента.
Освен това, всеки собственик на акаунт в LiveAgent има пълен контрол върху акаунта си и може да поиска той да бъде изтрит по всяко време чрез имейл до support@liveagent.com. Облакът на LiveAgent също така има автоматични процедури за изтриване на спрени акаунти, за да сме сигурни, че няма да съхраняваме данните ви за постоянно след като решите да спрете да използвате услугите ни.
В случай че акаунтът ви не бъде надграден до платен план в рамките на 14 дни или не успяваме да вземем плащане на вече надграден план за повече от 7 дни, акаунтът бива спрян. Спрените акаунти не позволяват на потребителите да се вписват или да достъпват данни от страна на собственика на акаунта или клиентите му.
В случай че собственикът не поиска акаунтът му да бъде активиран чрез имейл или чат, след 60 дни акаунтът бива премахнат (домейнът спира да е активен, премахваме конфигурацията от облака, но продължаваме да съхраняваме данните).
Премахнатите акаунти се изтриват автоматично от облака ни в рамките на следващите 30 дни. От този момент нататък нямаме никакви активни данни в облака на LiveAgent, съхраняваме ги още 30 дни в неактивно резервно копие. След като резервното копие изтече, повече не съхраняваме данни от акаунта ви.
Свържете се с нас на info@liveagent.com.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Открийте топ 15 лайв чат софтуери за 2024 с LiveAgent и постигнете нови нива на клиентска ангажираност. Насладете се на безплатен тестов период без изискване за кредитна карта и се възползвайте от надеждно и бързо обслужване в реално време. Подобрете клиентското изживяване и увеличете лоялността на посетителите с иновативни функции и проактивни покани за чат. Започнете безплатно и повишете продуктивността на екипа си още днес!
Вървете ръка за ръка с клиентите си
Направете крачка напред с най-добрия софтуер за работа с клиенти. Бъдете винаги в крак с всички запитвания на клиентите си и подобрете обслужването им във всички канали.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.