Предоставянето на отлично клиентско обслужване е това, което изпъква, помага на компаниите да се отличат сред конкурентите си и държи клиентите лоялни.
Ако ползвате WordPress уебсайт за бизнеса си, предоставянето на бърза и ефективна поддръжка е много по-лесно с плъгина за help desk и лайв чат на LiveAgent за WordPress. Бъдете проактивни с потенциалните и настоящите си клиенти, предлагайте незабавно обслужване, подобрете удовлетворението на клиентите и започнете разговор.
Изборът на подходящия help desk плъгин за WordPress не трябва да е сложна задача. С плъгина на LiveAgent, можете лесно да добавите прозорец за лайв чат в WordPress уебсайта или блога си. С широк набор от популярни и уникални чат функционалности, можете да се възползвате от:
Тъй като в днешно време клиентите имат високи очаквания за скоростта на клиентското обслужване, създадохме най-бързия лайв чат прозорец на пазара, който се зарежда за едва 2,5 секунди. Освен това той може лесно и изцяло да се персонализира – така че прецизно да настроите външния вид на чат прозореца си, за да изглежда като неразделна част от сайта ви.
Повишете ангажираността като каните потенциалните и настоящите си клиенти да чатят със сътрудниците ви докато разглеждат уебсайта ви. Настройте покани за чат за конкретни URL адреси – например станицата с цените или тази за завършване на поръчка – и подобрете конверсиите си както никога преди. LiveAgent също така изпраща проактивни покани само когато имате достатъчно свободни сътрудници онлайн.
LiveAgent разпределя входящите чатове към правилните членове на екипа ви и динамично адаптира достъпността на чата когато сътрудниците ви се вписват и отписват по време на смените си. Освен това, множеството опции за разпределяне на чатовете гарантира, че те отиват при сътрудници, които преди са разговаряли или чатили с клиентите за по-точна комуникация.
Наблюдавайте кой разглежда уебсайта си, как се придвижва в него и колко време прекарва. С правилната информация – като сайта, на който е посетителя, от къде е дошъл, държава и местно време – можете да го поканите проактивно да чати с вас когато смятате, че е подходящо, за да е релевантна поканата ви.
Впечатлете клиентите, с които чатите, като дадете отговори още по-бързо с помощта на малка магийка, наречена “преглед на написаното в реално време”. Вижте какво пише посетителят от другата страна на чата в реално време още преди да го изпрати и започнете да обмисляте отговора си. Подгответе отговорите си преди въпросът да е зададен и впечатлете клиентите си със скоростно обслужване.
Нямате отговор или не можете да решите проблема на клиента веднага? Свържете се незабавно с колега чрез вътрешния чат когато ви трябва помощ. Можете също да поканите колегите си в изходящ чат, да им изпратите текстово съобщение или да пишете бележки, видими само за вас и други сътрудници.
Лайв чатът продължава да расте като канал за комуникация. Глобалният пазар на софтуер за лайв чат се очаква да достигне стойност от 997 млн долара до 2023.
Лайв чатът е комуникационният канал с най-високо ниво на клиентско удовлетворение – 73%, в сравнение с 61% за имейл и 44% за телефонни обаждания.
79% от бизнесите казват, че предоставянето на клиентско обслужване чрез лайв чат е имало положителен ефект върху продажбите, приходите и клиентската лоялност.
Освен че има WordPress плъгин за лайв чат, LiveAgent предлага и многоканално help desk приложение с всичко в едно, което предлага над 180 функционалности, над 40 интеграции и изключително много възможности за персонализация.
Стабилна система за управление на запитвания с автоматизация, виртуална входяща и изходяща телефонна централа, вградена в help desk-а ви, вграден лайв чат, интеграции със социални медии и добри възможности за самообслужване с клиентски портал, множество бази знания и клиентски форуми – имаме всичко това в едно-единствено приложение с универсална входяща кутия.
Освен всичко, софтуерът за help desk и лайв чат на LiveAgent е изцяло базиран на облак. Тъй като help desk приложенията са едни от най-тежките, да имате такова базирано на облак е по-добрият избор по редица причини.
Не се налага да сваляте нищо, работи и съхранява данни на отдалечени сървъри и не раздува базата ви данни и можете използвате приложението дори и когато собственият ви сайт крашне.
Знаете ли, че LiveAgent е help desk софтуер №1 според SMB за 2019 и 2020 г.?
Започнете 14-дневен тест период с пълната функционалност и разгледайте отблизо как работи всичко и как може да ви помогне да издигнете клиентското си обслужване на следващото ниво. Не се изисква кредитна карта.
Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?
Discover why LiveAgent is the ultimate alternative to Birdeye for seamless customer support. Enjoy no setup fees, 24/7 assistance, and a free trial without a credit card commitment. Experience top-tier service with LiveAgent’s multi-channel ticketing, live chat, and social media integration. Sign up today and elevate your customer interactions effortlessly!
Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?
Открийте най-добрата алтернатива на Genesys! LiveAgent предлага 24/7 поддръжка, безплатна проба, без кредитна карта. Започнете сега!
Алтернатива на OneDesk - LiveAgent
Търсите алтернатива на OneDesk? Изберете LiveAgent – многоканален хелп деск софтуер с лайв чат и интеграции за топ клиентско обслужване!
Алтернатива на Hiver - LiveAgent
LiveAgent е мощна алтернатива на Hiver за управление на множество входящи кутии и канали. Подобрете обслужването си сега!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.