Помощен софтуер за SaaS

Разчитайте на LiveAgent, обновете своя SaaS бизнес и намалете скоростта на бълхата на клиентите си.

Бъдете на ниско ниво, като се запознаете с всички споразумения за нивото на обслужване и очакванията на клиентите.

Уверете се, че Вашите клиенти са доволни от Вашата услуга, като редовно анализирате рейтингите на ефективността на агента.

Уверете се, че няма съобщение на клиента без отговор, като рационализирайте всички клиентски съобщения по няколко канала в една пощенска кутия.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Уверете се, че няма съобщение на клиента без отговор, като рационализирайте всички клиентски съобщения по няколко канала в една пощенска кутия.

Бързата и насочена помощ може да направи огромна разлика, когато става въпрос за запазване на клиенти и намаляване на скоростта на шлиц. Времето е много важен фактор в този случай. Чат в реално време може да ви помогне да решите проблемите веднага и да запазите клиентите си в залива. Без повече мозъчна атака за стратегиите как да се намали – решението дойде само за вас.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Подобряване на щастието на клиентите

Успехът на вашия бизнес зависи от удовлетвореността на вашите клиенти. Осигурете им възможност да търсят отговори на клиентския портал, да се свържат с тях чрез обикновена поща и да приключат продажбите по телефона – всичко на едно място! Бонус: Можете да измерите колко доволни са вашите клиенти благодарение на наградите / rebuke система. 🙂

Бъдете организирани

Няма повече няколко отделни входящи кутии, различно решение за чат на живо или допълнителен доставчик на call center. LiveAgent пакетиране на всички канали в един пакет (социални мрежи, както и) на много достъпна цена. Инвестирайте по-малко време в управлението на ежедневните задачи благодарение на автоматизацията и се фокусирате върху това, което е от значение за вас –Вашите клиенти, бизнес и растеж.

stay organized - illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте как LiveAgent може да повиши вашата потребителска поддръжка и да увеличи щастието на вашите клиенти.

Related Articles to Софтуер като услуга
Софтуерът за управление на услуги е програма, която компаниите използват, за да управляват предоставянето на услуги на своите клиенти. Софтуерът за управление на услуги е чудесен начин за оптимизиране технологията на компанията.

Софтуер за управление на услуги

Открийте как софтуерът за управление на услуги оптимизира обслужването на клиенти и намалява разходите. Научете как LiveAgent може да революционизира вашата компания, като управлява поръчки, поддръжка и диагностика. Регистрирайте се безплатно и се уверете сами!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Софтуер за база знания

Открийте как софтуерът за база знания на LiveAgent подобрява самообслужването на клиентите! Насладете се на безплатен пробен период, гъвкави функции и напреднал инструмент за търсене. Подобрете клиентското изживяване с високо оценения софтуер за база знания.

Научете повече относно софтуера за кол център. Разберете основните концепции в клиентското обслужване в дълбочина с прости обяснения от професионалисти.

Софтуер за кол център

Научете повече относно софтуера за кол център. Разберете основните концепции в клиентското обслужване в дълбочина с прости обяснения от професионалисти.

Надеждният контактен център управляван от доставчик на услуги драстично намалява разходите за компанията като цяло. Научете повече по темата от тази статия.

Контактен център като услуга

Надеждният контактен център управляван от доставчик на услуги драстично намалява разходите за компанията като цяло. Научете повече по темата от тази статия.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x