Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Avoxi?
Avoxi е доставчик на облачни услуги за връзка и VoIP телефония. Те предлагат услуги за кол центрове, хотели, тур оператори и компании по цял свят. Целта им е да помогнат на екипите по цял свят да общуват по-ефективно и да им осигурят контрол и гъвкавост, необходими им в комуникацията.
Avoxi предлага безплатни номера в много държави, както и номера на локални оператори. Компанията има опит в много сфери на дейност като хотелиерство, хазарт, IT поддръжка, финанси, застраховане и аутсорсинг.
Avoxi и LiveAgent са VoIP партньори. Можете да използвате Avoxi като ваш VoIP доставчик в софтуера за клиентска поддръжка на LiveAgent.
Как можете да използвате Avoxi?
Avoxi може да ви предостави VoIP услуги за телефонни обаждания по интернет. Системата на LiveAgent ще се погрижи за всички задачи на кол центъра и ще ви помогне да управлявате връзките си с клиентите.
Наборът от инструменти на LiveAgent ще ви помогне да се погрижите за връзката с клиентите ви по телефона и маршрутизирането, ще ви позволи да управлявате облачния си кол център, да подобрите качеството на общуване с клиентите си и ще ви помогне да привлечете нови такива.
Всичко това е възможно с помощта на модерни функции като IVR дървета, бутони за обаждане на сайтовете ви, маршрутизиране на повикванията, видео разговори и неограничен брой записи на разговори.
Какво ще ви струва интеграцията на Avoxi?
Avoxi е независима компания, начисляваща такси за услугите си. Въпреки това интеграцията на LiveAgent с Avoxi е безплатна и имате достъп до нея по всяко време, без да е необходимо да плащате допълнително.
Какви са ползите от използването на Avoxi?
- Безплатно свързване с LiveAgent
- Възможност за обаждане от различни устройства
- Подобрен процес на обслужване на клиентите
- Надеждно решение за облачна телефония
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!
Как да свържете Avoxi с LiveAgent?
Системата на LiveAgent разполага с вградена функция за достъп до Avoxi, затова не е необходимо използването на плъгини или външни продукти. Функцията е включена към вашия план в LiveAgent и всичко, което трябва да направите е да свържете телефонния си номер в Avoxi към акаунта си в LiveAgent. Запознайте се с инструкциите в следващите редове, за да знаете как да правите това.
- Ако нямате акаунт в Avoxi, можете да се регистрирате тук в системата . Представител на Avoxi ще се свържи с вас, за да обсъдите от каква услуга имате нужда. След като получите достъп до акаунта си, за следващите стъпки ще ви бъдат необходими потребителското ви име, парола и телефонен номер.
- Влезте в акаунта си в LiveAgent и след това отидете на Конфигурация > Обаждания > Номера. Натиснете оранжевия бутон, за да създадете нов номер. Изберете Avoxi от показаните доставчици на услуги.
- Време е за бърза настройка. Въведете потребителското си име, парола и телефонния си номер в Avoxi в съответните полета. Можете да изберете и отдел, до който да бъдат насочвани обажданията, префикс, специално име на телефонния номер в Avoxi, както и опцията за записване на обажданията ви. Когато сте готови, натиснете “Добави.”
Телефонният ви номер в Avoxi е свързан към системата на LiveAgent и може да бъде използван.
Искате ли да свържете още приложения, които използвате ежедневно, към нашата система? Разгледайте страницата ни с интеграции и научете повече за обединяването на работните процеси. Можете да разгледате и всички функции и инструменти, предлагани от LiveAgent, както и да изгледате видеото посветено на продуктите ни.
Frequently Asked Questions
Какво е Avoxi?
Avoxi е доставчик на VoIP и облачни услуги за връзка с разширени функции за кол центрове и гъвкави тарифни планове, подходящи за компании с всякаква големина.
Колко струва интеграцията на Avoxi в LiveAgent?
Интеграцията на Avoxi в LiveAgent е включена към плана ви, затова не се налага да плащате допълнително за използването на услугите на доставчика. Можете да добавите телефонните си номера на Avoxi към LiveAgent и да настроите кол центъра си за обслужване на клиенти без допълнителни такси.
Как мога да интегрирам Avoxi с LiveAgent?
Няма нужда да интегрирате Avoxi с LiveAgent, тъй като тази функция е вградена в системата ни. Трябва само да добавите Avoxi номера си и данните на акаунта си. Отидете на Конфигурация > Обаждания > Номера в LiveAgent Създайте нов номер и изберете Avoxi като VoIP доставчик Въведете потребителското си име, парола, номер, както и друга необходима информация Натиснете "Добави" и сте готови