Axigen integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Axigen Политика за поверителността
Какво е Axigen?
Axigen е имейл сървър и групов софтуер с множество функции за съвместна работа, налични в плановете. Дава възможност на потребителите да споделят календари, файлове и други контакти, както и да проверяват наличността на потребителите и да достъпват софтуера през множество устройства. Axigen има многослойна система за сигурност и се администратира без усилия, която го прави идеален за компании с по-малки ИТ екипи.
Как мога да използвам Axigen?
Axigen може да се използва както като офис софтуер за съвместна работа, така и като имейл сървър. Лесен е за поддръжка и е идеален за компании, които търсят просто, но надеждно имейл решение с възможности за групов софтуер. Освен това е много сигурен за тези, които търсят допълнителна защита. Axigen предлага клиентско обслужване 24/7 за всеки клиент, така че няма да се притеснявате относно отстраняването на проблеми. Може да се интегрира с LiveAgent. Това е идеално за компании, които искат да подобрят хелп деска си с помощта на специализиран софтуер за клиентско обслужване.
Добавете сигурна имейл комуникация към системата за управление на запитвания от LiveAgent и осигурете най-доброто клиентско обслужване. Възползвайте се от имейл архив и история на запитвания, за да следите клиентската комуникация. LiveAgent предлага много повече от размяна на съобщения, системата за управление на запитвания може да обработва лайв чат, телефонна централа, социални медии и клиентски портал. Всичко се поддържа от разширени функции, които правят работата ви по-лесна.
Универсална входяща кутия с хибриден поток от запитвания може да ви помогне да поддържате комуникацията си подредена. Отговаряйте на контактите си с шаблони за отговори или предефинирани отговори, за да осигурите по-бързо клиентско обслужване. Настройте правила, за да създадете автоматизация, която да се погрижи за често повтарящи се задачи. Разгледайте целия списък с функции за управление на запитвания, за да видите как могат да подпомогнат вашия хелп деск.
Какви са ползите от интеграцията с Axigen?
- Лесна поддръжка
- Клиентско обслужване 24/7
- Високо ниво на сигурност
- Функции за съвместна работа
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Как да интегрирам Axigen с LiveAgent?
Axigen може да се интегрира със системата за управление на запитвания LiveAgent чрез IMAP/POP3. Опцията е лесна за намиране в опциите за конфигурация на LiveAgent. Разгледайте ръководството стъпка по стъпка по-долу, за да разберете как да интегрирате Axigen със системата си за управление на запитвания.
Трябва първо да създадете Axigen? Отидете в уебсайта на Axigen и изберете план, с който искате да започнете. Axigen предлага полезен раздел с документация с ръководство за инсталиране и други ресурси, от които може да имате нужда. След като получите достъп до Axigen и го настроите, отидете в LiveAgent и продължете със следващата стъпка.
След като Axigen е настроен и готов за употреба, трябва да отидете в профила си в LiveAgent. Започнете безплатен тестов период ако все още нямате профил. След това отидете на Конфигурация > Имейл > Имейл профили и кликнете бутона Създай най-горе. Ще се отвори списък с имейл доставчици. Изберете Друг най-долу и кликнете IMAP/POP3 в следващия прозорец.
- Сега трябва да въведете данните си от Axigen в LiveAgent, за да завършите процеса по интеграция. Попълнете потребителско име, парола и имейл адрес. След това изберете fetch метод, какво и информация за сървър и порт. Не забравяйте да изберете отдела, който ще е отговорен за обработката на запитванията от този имейл адрес. Когато сте доволни от конфигурацията, я завършете като кликнете бутона Запази най-долу на страницата.
Готово. LiveAgent вече може да прихваща имейли от Axigen в системата ви за управление на запитвания. Изгледайте видеото по-долу и вижте какво друго може да прави LiveAgent. Можете да разгледате и страницата с функции, за да видите другите възможности, или да отворите страницата Академия, за да научите повече за клиентското обслужване.
Frequently Asked Questions
Какво е Axigen?
В плановете си, Axigen предлага имейл сървъри и групов софтуер с множество възможности за съвместна работа. Потребителите на софтуера могат да споделят календари, файлове и контакти. Сигурността е многослойна и администрирането е лесно с Axigen, която го прави идеален за компании с малки ИТ отдели.
Как се използва Axigen?
Освен че служи като имейл сървър, Axigen може да се използва и като софтуер за съвместна работа в офис. Тъй като е лесен за поддръжка, е идеален за компании, търсещи лесно за употреба, но надеждно имейл решение с възможности за групов софтуер. Освен това е изключително сигурен, за онези, търсещи допълнителна сигурност. Екипът на Axigen предлага клиентско обслужване 24/7 на всеки клиенти, така че няма защо да се притеснявате за откриването на проблеми. Налична е интеграция с LiveAgent. LiveAgent е идеален за компаниите, които искат специализирано решение за клиентско обслужване за хелп деска си.
Какви са ползите от интеграцията с Axigen?
Лесна поддръжка Клиентско обслужване 24/7 Високо ниво на сигурност Функции за съвместна работа
Как да интегрирам Axigen с LiveAgent?
Отидете в LiveAgent и отворете Конфигурация > Имейл > Имейл профили Създайте нов имейл и изберете Друг Изберете IMAP/POP3, попълнете данните и кликнете Запази