Bigcommerce integration
За да активирате интеграцията си с Bigcommerce, се логнете в акаунта си в LiveAgent.
- Кликнете Конфигурация
- Кликнете Системни
- Кликнете Плъгини
- Намерете Bigcommerce
- Кликнете върху слайдера, за да активирате плъгина.
Как да добавите бутон за лайв чат в сайта си в Bigcommerce
Първата стъпка е да създадете и персонализирате нов бутон за чат в панела си в LiveAgent (все още нямате акаунт в LiveAgent? Регистрирайте се тук). Копирайте HTML кода му (Ctrl+C).
- В администраторския си панел в Bigcommerce, отидете на Storefront > Footer Scripts и поставете (Ctrl + V) HTML кода в което и да е празно място в редактора на долния колонтитул. Ако вече има съществуващ скрипт в долния кололнтитул, сложете HTML кода под съществуващия скрипт, като оставите един празен ред като разделител.
- Отидете на уеб страницата на магазина си, опреснете я и бутонът за чат вече е готов.
Какво е Bigcommerce?
Софтуер №1 за електронна търговия, който ви дава всичко, от което се нуждаете, за да продавате онлайн. Посетете сайта на Bigcommerce, пробвайте го безплатно и вижте как помага на хиляди други да продават.
Как се използва?
Започнете да предоставяте отлично клиентско обслужване като добавите бутон за лайв чат към магазина си в Bigcommerce.
Frequently Asked Questions
Какво представлява платформата BigCommerce?
BigCommerce е платформа, в която можете без усилия да създадете работещ електронен магазин. Bigcommerce предоставя разнообразни функции, които ви помагат да управлявате електронните си магазини лесно, дори и ако сте начинаещи.
Как можете да интегрирате уебсайт в Bigcommerce с LiveAgent?
Впишете се в акаунта си в LiveAgent > Отворете Конфигурация > Системни > Плъгини. Активирайте Bigcommerce > Създайте/персонализирайте бутон за лайв чат според предпочитанията си > Копирайте HTML кода > Поставете кода в уебсайта си в Bigcommerce
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!