CoreCommerce integration
За да поставите чат бутона на LiveAgent на Вашия сайт в CoreCommerce, моля, следвайте ръководството за интеграция по-долу или просто изгледайте това видео.
- Първата стъпка е да създадете и персонализирате нов чат бутон в панела на LiveAgent. Копирайте неговия HTML код (Ctrl + C) в клипборда.

- Отидете във Вашето табло за управление на електронна търговия в Corecommerce и изберете Дизайн> Разширени опции> Редактиране на HTML / CSS> footer.html> поставете кода на чат бутона (Ctrl + V) точно над реда

- Отидете на уеб страницата на Вашия магазин, опреснете я и бутонът за чат вече е готов.

Защо CoreCommerce ?
Създайте своя електронен магазин с нашата всичко-в-едно пазарска количка! Без такси за транзакции, лесна настройка и достъп до стотици функции, без значение какъв план ще изберете. Посетете уеб сайта CoreCommerce за повече информация.
Как можете да го използвате?
Интеграцията с CoreCommerce на LiveAgent Ви позволява да поставите чат бутон Вашия онлайн магазин.
Frequently Asked Questions
Какво е CoreCommerce?
CoreCommerce e SaaS платформа за електронна търговия, създадена през 2001 и предлагаща персонализирана поддръжка / услуга.
Как да свържете CoreCommerce с LiveAgent?
1. Създайте бутон за чат и копирайте HTML кода от LiveAgent 2. Отидете във Вашето табло за управление на електронна търговия в Corecommerce 3. Кликнете върху Дизайн - Разширени опции - Редактиране на HTML - Поставяне - Публикуване
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"