CS-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CS-Cart Политика за поверителността
За да сложите LiveAgent бутон за лайв чат в магазина си в CS-Cart, просто следвайте ръководството за интеграция по-долу или вижте предоставеното видео.
- Първата стъпка е да създадете и персонализирате нов бутон за чат в панела си в LiveAgent (Нямате профил в LiveAgent? Регистрирайте се тук). Копирайте HMTL кода му (Ctrl+C).
- Отидете в администраторския си панел в CS-Cart и изберете Бързо меню > Дизайн > Бкокове > Превъртете до GRID 16 > Блок “Клиентско обслужване” > Кликнете върху Опции на блока > изберете раздел Съдържание > Поставете (Ctrl +V) HTML кода под реда “(/ul)” > Запазете
- Забележка: Не е нужно да използвате блока “Клиентско обслужване”. Можете да създадете собствени блокове и да използвате и тях.
- Отидете на уеб страницата на магазина си, опреснете я и бутонът за чат вече е готов.
Какво е CS-Cart?
CS-Cart е най-добрата пазарска количка за създаването на електронен магазин с всякакъв размер: от малък уеб магазин до виртуален МОЛ. Готова витрина, поддръжка на множество опции за плащане и доставка, пълен контрол на инвентара, неограничени продукти, интрументи за промоции и други софтуерни функции за електронен магазин, готови за използване.
Как се използва?
Интеграцията на LiveAgent с CS-Cart ви позволява да сложите бутон за лайв чат в магазина си в CS-Cart.
Frequently Asked Questions
Какви са предимствата на интеграцията със CS-cart?
Интеграцията ви дава възможност да сложите бутон за лайв чат на уебсайта си в CS-Cart. Основните предимства на интеграцията на лайв чат бутона са: - подобрени продажби - по-ниски разходи - конкурентно предимство - по-добро клиентско удовлетворение
Как да интегрирате CS-cart с LiveAgent?
Следвайте следното бързо ръководство за лесна интеграция 1. Логнете се в акаунта си в LiveAgent 2. Създайте/персонализирайте бутон за лайв чат 3. Копирайте HTML кода 4. Поставете кода в CS-cart