Delighted integration
Какво представлява Delighted?
Възхитена е софтуер за обратна връзка на клиентите. Използва се за създаване на проучвания на клиенти и събиране на данни от отговори на клиентите.
Как можете да го използвате?
Използвайте Наслада, за да проследявате отговорите на проучването или да създавате нови от таблото си за управление.
Ползи
- Проследяване на отговорите без превключване на приложения
- Създаване на проучвания от таблото Ви за управление
Frequently Asked Questions
Какво представлява Delighted?
Delighted е софтуер за обратна връзка, който ви позволява да следите удовлетвореността на клиентите си. Слушайте отзивите на клиентите си и се възползвайте от вашите клиенти и ги подобрявайте всеки ден.
Как можете да използвате Delighted в LiveAgent?
- create customer surveys from one interface - track the outcome of surveys from LiveAgent
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!