Duocom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Duocom?
Duocom е сред лидерите сред испанските компании за телекомуникации във виртуалната телефония и VoIP. Duocom Europe S.L е телефонен оператор със седалище в Гран Канария, Испания с лиценз от Националните пазари и Комисията за конкуренция Competition Commission (CNMC) от 2000.
Компанията е разработила своя собствена иновативна технология, която комбинира телефония и интернет за да се адаптира виртуалните услуги към определените нужди на всеки клиент. Услугите, които предоставят страхотна гъвкавост, тъй като потребителите могат да избират по всяко едно време устройството ( стационарна линия, мобилен телефон, VoIP, интернет) и инструментите, които най- добре пасват на техните определени нужди, като са в състояние да конфигурират повторно в реално време техните услуги от уебсайта на техните клиенти.
Duocom Europe предлага виртуални телефонни услуги, които- без разходи за инвестиция или поддръжка- оптимизират продуктивността и управлението на Вашите комуникации, които да Ви спестят време и пари.
Как мога да го използвам?
Ако сте в търсене на VoIP доставчик с Вашия LiveAgent кол център, Duocom е страхотен избор. Кол центърът на LiveAgent ще обработи Вашите обаждания и тикети, докато Duocom ще предостави останалото. Всичко, което Ви е необходимо за установяването на първоначалния кол център са лаптоп или микрофони за смарт телефон. Може да изискате друг хардуер ако желаете да подобрите качеството на Вашите обаждания на по- късен етап.
Как да се възползвате от кол центъра в LiveAgent?
Въпреки, че някои хора предпочитат дигиталните клиентски преживявания, други жадуват за по- дълбока лична връзка с марките, с които взаимодействат. Кол центровете са страхотен начин за подобряване на връзката с Вашите клиенти за да подобрим връзките с Вашите клиенти, продаването на продукти, спечелването на нови клиенти и потребители на услуги, или да предоставите общоприети клиентски услуги.
С отпадането на традиционните кол центрове и възхода на софтуера за кол центрове като LiveAgent е лесно да предоставите тези услуги на Вашите клиенти, без да нарушавате бюджета си. Кол центровете вече са достъпни за всички видове бизнеси, големи или малки.
Как работи кол центърът на LiveAgent?
LiveAgent улеснява действието и управлението на кол центъра за бизнесите с помощта на своите разширени характеристики. Например, можете да създадете персонализирани IVR (интерактивен гласов отговор) дървета, които автоматично ще насочват Вашите клиенти към правилните отдели и агенти.
Най-добрата част? Функцията IVR на LiveAgent върши цялата работа и създава безпроблемно изживяване за Вашите клиенти. Всичко, което трябва да направят, е да изслушат менюто и да натиснат съответния клавиш за набиране (като натиснете 1 за продажби), за да се свържат с точния човек.
Случайно Вашият клиент се е свързал с грешен отдел? Решението е просто, използвайте прехвърлянето на обаждания, за да насочите клиента към някой от вашите колеги и да спестите времето им.
Трудно Ви е да си спомните какво е казал клиентът? Не се тревожете, LiveAgent записва всички входящи и изходящи повиквания и ги съхранява в системата. Ако трябва да си припомните нещо, просто намерете тикета и прослушайте пълния запис на разговора. Записването на разговори може да се използва и за обучение на нови служители и показване на правилните отговори на запитванията на клиентите.
Искате повече информация за нашите кол център характеристики? Разгледайте нашата кол център страница с характеристики, които имат цялата информация за възможностите на кол центъра на LiveAgent.
Как да интегрирате Duocom VoIP с LiveAgent?
Ако искате да създадете своя кол център на LiveAgent с Duocom като Ваш VoIP доставчик, следвайте това лесно ръководство.
- Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация > Обаждане > Номера. Кликнете върху оранжевия бутон Създаване в горната част.
- Изберете Duocom от списъка с VoIP доставчиците.
- Вмъкнете номера, изберете отдел, въведете Вашите детайли за вписване и изберете номер за избиране на префикс. Можете също така да отбележите или да не отбележите опцията за записване на всички телефонни обаждания. получени и направени от този номер. Когато искате да приключите, кликнете върху бутона Добавяне в дъното.
Телефонният номер е на LiveAgent и е готов за употреба. Ако желаете, можете да добавите повече Duocom телефонни номера или да добавите номера от други VoIP доставчици.
Научете повече за кол център софтуера на LiveAgent
Търсите повече информация за създаването и управлението на кол център? Ако сте заинтересовани, разгледайте LiveAgent академията за повече информация по отношение на кол центровете и други теми от света на клиентското обслужване.
Любопитни ли сте какво още може да направи LiveAgent? Вижте видеото по-долу, за да разберете всичко за нашия софтуер за поддръжка на клиентското обслужване
Frequently Asked Questions
Какво е Duocom?
Duocom е сред лидерите сред испанските компании за телекомуникации във виртуалната телефония и VoIP. Duocom Europe S.L е телефонен оператор със седалище в Гран Канария, Испания с лиценз от Националните пазари и Комисията за конкуренция Competition Commission (CNMC).
Мога ли да интегрирам Duocom с LiveAgent?
Duocom е част от доставчиците на услуги за гласовите данни през интернет протокол (VoIP) и се поддържа от LiveAgent. Можете да настроите Вашия кол център с Duocomкато Ваш основен доставчик, ако това е Вашето предпочитание.
Безплатна ли е Duocom интеграцията?
Не е необходимо да плащате повече за LiveAgent план от типа "ол-инклузив" и веднага да настроите мощен Duocom VoIP кол център на LiveAgent.
Свържете вашия VNet VoIP с LiveAgent без такса за свързване и се насладете на безпроблемна интеграция. VNet е утвърдена словашка телекомуникационна компания с над 17 години опит, осигуряваща висока надеждност и 24/7 поддръжка. Започнете безплатния си 14-дневен тестов период сега и открийте предимствата на интеграцията!