ExpressionEngine integration
Partner Privacy Policy
ExpressionEngine Политика за поверителността
Ако искате да добавите един от нашите бутони за чат към сайта си в ExpressionEngine, можете да го направите лесно като добавите кода на бутона към файла с глобален горен или долен колонтитул.
- Като за начало, копирайте желания бутон за чат – от вашия LiveAgent.
- Отидете на Конфигурация>Чат>Бутони за чат, отворете възможностите за редакция на избрания бутон и копирайте кода за интеграция.
- В Expression Engine отидете на Дизайн> Шаблони> Редактирай> глобални и изберете файла за горен или долен колонтитул. В нашия пример работим с файла за долен колонтитул. Поставете кода в полето за код:

- Готово! Запазете промените с бутона Актуализирай бутона и сайтът ви вече е интегриран с бутона. Ще се показва според настройките на бутона.
Какво е ExpressionEngine?
ExpressionEngine е система за управление на съдържанието (CMS), с помощта на която можете да създадете уебсайт или форум. Изключително стабилна е, има мощна система за защита и освен всичко разполага с множество възможности за персонализация.
Как се използва?
LiveAgent ви позволява да слагате бутони за чат в сайта си в ExpressionEngine.
Frequently Asked Questions
Какви са предимствата от използването на ExpressionEngine?
- лесен за използване - отлична сигурност - широк набор от добавки/разширения
Как да интегрирате ExpressionEngine с LiveAgent?
Това за стъпките, за да интегрирате бутон за лайв чат: 1. Направете си акаунт / Впишете се в акаунта си в LiveAgent 2. Кликнете Конфигурация -> Чат -> Бутон за чат 3. Създайте или персонализирайте бутон за чат 4. Копирайте HTML кода от LiveAgent 5. Въведете кода в ExpressionEngine (Дизайн-Шаблони-Редакция-Глобален-долен/горен колонтитул-Постави-Запази)
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"