Flowroute integration
Какво е Flowroute?
Flowroute е водещ доставчик на облачни технологии. Седалището на компанията е в Сиатъл, Вашингтон. Компанията е създадена през 2007 година и развива дейността си по цял свят. Компанията предлага голямо разнообразие от продукти. LiveAgent си партнира с Flowroute, заради VoIP услугите, които предлага. В резултат на това можете лесно да свържете вашия кол център в LiveAgent с Flowroute.
Какви са разходите за свързване на Flowroute с LiveAgent?
Flowroute вече е част от LiveAgent, затова няма допълнителни такси за свързване на VoIP номерата от този доставчик. Въпреки това Flowroute работи самостоятелно. Това е причината компанията да таксува отделно клиентите си за ползваните услуги.
Как можете да свържете Flowroute с LiveAgent?
Първата стъпка е да се свържете с Flouroute, за да получите VoIP номер. Втората стъпка е същинската интеграция. Тъй като Flouroute вече е част от системата на LiveAgent, трябва просто да влезете в акаунта си и да отидете на Конфигурации – Обаждания – Номера – (бутона +). След това открийте Flowroute и въведете необходимата информация. Запазете я и започнете веднага да използвате VoIP номера си.
Какви са ползите от използването на VoIP?
- достъп от всяка точка на света
- възможност за използване от различни устройства
- подобрена производителност на труда
- по-добър клиентски опит
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Flowroute integration!
Frequently Asked Questions
Какво е Flowroute?
Flowroute е доставчик на облачни комуникации предлагащ услугите си от 2007 година по цял свят.
Какви са таксите на Flowroute за предлаганите от компанията VoIP услуги?
LiveAgent и Flowroute са партньори. Flowroute работи независимо и затова начислява съответните такси за услугите си. За повече информация за цените на компанията ви молим да посетите сайта им.
Какво е VoIP?
VoIP е съкращение на Voice over Internet Protocol (пр. - Глас чрез интернет протокол). VoIP номерата приличат на класическите стационарни телефонни линии, но ви позволяват да се обаждате и да получавате позвънявания с помощта на интернет връзка. Затова можете да използвате различни видове устройства и да бъдете в контакт с клиентите си 24/7.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!