GoTrunk integration
Partner Privacy Policy
GoTrunk Политика за поверителността
Какво е GoTrunk?
GoTrunk е мощна услуга за SIP телефония за входящи и изходящи повиквания. Компанията работи в световен мащаб, предоставяйки услугите си на хиляди клиенти.
Целта на компанията е да предостави SIP и VoIP телефония на световно ниво. За да улесни този процес GoTrunk си партнира с LiveAgent, за да могат нашите клиенти да използват кол центъра в LiveAgent в пълния му потенциал.
Как да използвате GoTrunk?
GoTrunk може да се използва като основен VoIP доставчик. Просто го свържете със софтуера на LiveAgent, настройте кол център и започнете да се обаждате. LiveAgent предлага разширени функции за кол център, които ви позволяват да осъществявате разговори лице в лице с клиентите, да настроите правила за пренасочване, които да изпращат разговорите към точните отдели и дори да осъществявате видео разговори.
Кол центровете могат да се използват по много начини, като например за подобряване на взаимоотношенията с клиенти , събиране на обратна връзка от клиентите или извършване на телефонно обаждане анкети за удовлетвореност на клиентите.
Искате ли да разберете как работи кол центъра на практика? Разгледайте нашата страница с функции за кол център или изгледайте видеото по-долу и вижте всичко, което можете да правите със софтуера на LiveAgent.
Колко струва да свържа GoTrunk с LiveAgent?
LiveAgent осигурява безплатна интеграция с GoTrunk. GoTrunk обаче е платена услуга и за да използвате техните номера, трябва да закупите абонамент.
Предимства от използването на GoTrunk
- Изгодни цени
- Лесна интеграция
- Възможност за използване на различни устройства
- Способност за работа по целия свят
Как да свържете GoTrunk с LiveAgent
- Влезте в профила си в GoTrunk. Ако нямате такъв, създайте си – безплатно е. Трябва да преминете и през процеса на активация, като просто оставите телефонни си номер, на който ще получите обаждане.

- Когато сте в акаунта си, отворете левия панел на таблото за управление и кликнете върху Телефонни номера . Тук можете да създадете своя GoTrunk номер или да намерите такъв, който вече притежавате. В случай, че създавате нов номер, можете да избирате между няколко опции, в зависимост от Вашата държава и тази, която най-добре отговаря на вашите нужди.

- После отворете профила си в LiveAgent и отидете на Конфигурация – Обаждания – Номера. Кликнете на оранжевия бутон, за да създадете нов номер във Вашия LiveAgent кол център. Изберете GoTrunk от списъка с доставчици.

- Сега всичко, което трябва да направите, е да предоставите вашата информация. Въведете Вашето потребителско име, парола и GoTrunk телефонен номер . Можете също така да дадете име на номера, да изберете отдел, който ще получава обаждания от този номер, да изберете префикс за изходящо повикване и също така да включите запис на обажданията. Когато сте готови, кликнете върху Добавяне в долната част на прозореца.

Това е, вашият GoTrunk номер е свързан с LiveAgent и можете да започнете да осъществявате телефонни обаждания с клиенти. Искате ли да научите повече за LiveAgent? Разгледайте страницата ни с функции ю или гледайте видеоклипа долу. В случай, че искате сами да изпробвате LiveAgent, регистрирайте се за безплатната 14-дневна пробна версия в долната част на тази страница.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently Asked Questions
Какво означава SIP?
SIP означава протокол за иницииране на сесия. Това е протокол за сигнализация, който определя съобщенията, които се изпращат между крайни точки и управлява всички елементи на повикване. Използва се за осъществяване на разговори, видео разговори, съобщения, както и за разпространение на файлове.
Какво е GoTrunk?
GoTrunk е VoIP партньор на LiveAgent. Като цяло GoTrunk е SIP услуга за входящи и изходящи повиквания. Можете да свържете Вашия телефонен номер от GoTrunk с LiveAgent, за да кол център в рамките на софтуера на програмата.
Какви са разходите за свързване на GoTrunk с LiveAgent?
LiveAgent осигурява безплатна интеграция без допълнителни такси. GoTrunk обаче може да ви таксува за своите услуги, тъй като тази компания работи независимо от нас.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!