Highrise integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Следвайте ръководството стъпка по стъпка по-долу, за да активирате Highrise плъгина си.
- Първо, имате нужда от активен акаунт в Highrise.
- Когато вече имате, активирайте Highrise плъгина в секцията Плъгини на LiveAgent (Конфигурация > Системни > Плъгини).
- Кликнете Конфигурация и копирайте API и URL на акаунта си.
- Потвърдете и сте готови!
Какво е Highrise?
Highrise е CRM система, базирана на облак, създадена от 37signals. CRM – система за управление на връзките с клиенти, е начин за взаимодействие с настоящите и бъдещите ви клиенти. Целта на CRM системата е да ангажира повече клиенти и да задържи настоящите, като ви дава възможност винаги да сте подготвени когато комуникирате с тях. Можете също така да следите настоящите им проблеми или проблемите, с които са се сблъсквали в миналото.
Как работи?
Да държите данни за клиентите си в два различни интерфейса може да отнема много време. Затова интегрирахме Highrise директно в LiveAgent. Hightrise ще ви помогне да следите стари сделки и/или проблеми с контактите си в LiveAgent и ще ви даде възможност да им предоставите качествено help desk клиентско обслужване. Активирайте Highrise и започнете да управлявате данните си в Highrise в LiveAgent (и обратно).
Пример:
Да кажем, че г-н Мирослав Вълев изпраща запитване. Вече познавате Мирослав и имате информация за предишните му сделки в Highrise. Сътрудникът, който го обслужва, ще може да види цялата тази информация в LiveAgent и така ще даде най-точния и бърз отговор. Освен това, сътрудниците могат да оставят бележки директно в LiveAgent, които ще се появят и в Highrise.
Frequently Asked Questions
Какво е Highrise?
Highrise е мощна система за управление на връзките с клиенти (CRM), която ви помага да управлявате и виждате данните, които компанията ви има за клиентите. Чрез свързването на Highrise с LiveAgent можете да свържете запитването със CRM системата си и да обслужвате клиентите си през един интерфейс.
Как да интегрирате Highrise?
1. Впишете се в акаунта си в LiveAgent 2. Кликнете Конфигурация -> Системни -> Плъгини 3. Активирайте Highrise 4. Въведете URL и API kключ от Highrise 5. и ИЗПОЛЗВАЙТЕ!
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Открийте как LiveAgent може да подобри вашето обслужване на клиенти с мощна CRM система, съхраняваща цялата важна информация за клиентите ви. Интегрирайте разширения, преглеждайте предишни тикети и създавайте бележки за бързо и ефективно решаване на клиентските проблеми. Започнете безплатен 14-дневен пробен период без ангажименти!
Наблюдавайте клиентите си през цялото време
Открийте силата на LiveAgent - водещият софтуер за проследяване на клиенти! Лесно управлявайте клиентските заявки, интегрирайте с над 130 платформи и подобрете удовлетвореността на клиентите си. Започнете безплатния си тестов период без нужда от кредитна карта и издигнете обслужването на клиента на ново ниво!