iFON integration
Какво е iFON?
IFON е иновативна компания за телекомуникации, достъпна навсякъде в интернет. Компанията предоставя услуги в цяла Европа от 2004 г.
LiveAgent е партньор на iFON и осигурява безплатна интеграция с VoIP.
Как можете да свържете вашия iFON VoIP номер в LiveAgent?
Първата стъпка е да се регистрирате с iFON, за да получите VoIP номер. Втората стъпка е да влезете в профила си в LiveAgent. Ако все още нямате акаунт в LiveAgent, не се колебайте да използвате нашия 14-дневен пробен период. Третата стъпка е показана по-долу.
Четвъртата стъпка е да търсите iFON и да попълните необходимата информация. След това натиснете бутона за добавяне и започнете да използвате voIP номера веднага.
Предимства на използването на VoIP:
- ниски разходи за поддръжка
- подобрена производителност на труда
- безплатна интеграция
- подобрение на CX
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently Asked Questions
Какво е iFON?
iFON е компания, предоставяща далекосъобщителни услуги, която включва и VoIP. .
Къде мога да получа VoIP номер?
Има много доставчици на VoIP по целия свят. Ако искате лесно да интегрирате voIP номера с LiveAgent, ето списък на LiveAgent's - VoIP partners.
Как можете да свържете VoIP номер в LiveAgent?
От както LiveAgent си партнира с много доставчици на VoIP, решихме да ги превърнем в част от LiveAgent за лесно внедряване. Just head to Конфигурации - Обаждане - Числа - Създаване. След това; изберете VoIP доставчик, въведете VoIP номера и натиснете бутона за добавяне.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!