Intercom integration
Какво представлява intercom?
Intercom е платформа за съобщения, използвана от фирмите за комуникация с клиенти. Съобщенията могат да се използват за събиране и филтриране на данни за създаване на целеви съобщения.
Как можете да го използвате?
Използвайте тази интеграция, за да следите и управлявате съобщения или потребители. Можете да добавяте събития, бележки, да създавате потребители, да управлявате етикети, да актуализирате компании, да изпращате входящи съобщения и др. Intercom интеграция ще ви уведоми за новини, актуализации и нови клиенти.
Ползи
- Следете Вашите бизнес съобщения.
- Събиране на данни и управление на клиенти
- Без необходимост от превключване между приложенията
Frequently Asked Questions
Какво представлява intercom?
Интерком е платформа за разговор, където можете да управлявате и съхранявате данни от 2011 г.
Как можете да използвате intercom интеграция вътре в LiveAgent?
By integrating Intercom, you can: - respond to your customers from LiveAgent - create users, update companies, add tags - collect data from messaging - improve customer service workflow
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!