Kerio Connect integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Kerio Connect?
Kerio Connect е решение с всичко в едно за съвместна работа с възможности за имейл сървър. Работи на платформите Windows, Mac OS и Linux. Предлага набор от функции за съвместна работа като графици, управление на контакти и споделен календар. Имейлът е важна част от интегрирания работен процес.
Как мога да използвам Kerio Connect?
Kerio Connect служи като идеална платформа за съвместна работа и решение за имейл сървър за малки и средни бизнеси. Изключително достъпен и лесен за употреба, поддръжка и управление дори и от компании с по-малък ИТ екип. Софтуерът може да се настрои и инсталира само за 10 минути и прави комуникацията ви безопасна с антивирусна защита и СПАМ филтри. Kerio Connect може да се интегрира с хелп деск системата LiveAgent за по-добри възможности за клиентско обслужване, от които се нуждаят много хелп дескове, за да изпълняват ефективно работата си.
LiveAgent може да ви помогне с много задачи за клиентско обслужване, да намали хаоса и да подреди комуникацията ви с клиенти, за да може да разрешите ефективно проблемите им. Можете да автоматизирате задачи и да отговаряте по-бързо с функции като шаблони за отговори или предефинирани отговори. Подредете сътруднците според представянето им и използвайте функциите за игровизация, за да създадете чудесна атмосфера. За да поддържат нивата на енергията си, служителите ви могат да натиснат пауза и да си вземат почивка и да използват бележки и етикети, за да са в час когато се върнат.
Хелп деск функциите не поддържат само имейл комуникация, а могат да се използват и за други канали за комуникация. Направете стъпка напред с лайв чат на уебсайта си, дигитална телефонна централа с пълен набор от функции, клиентски портал с база знания или дори възможности за социални медии. Добавете Facebook, Instagram, Twitter и Viber профили, за да бъдете точно там, където клиентите ви преказват времето си.
Всеки канал се поддържа от свой собствен набор от функции, които гарантират безпроблемни процедури за комуникацията за всеки сътрудник. Разгледайте страниците ни с функции за всяка от тях и разберете какво прави LiveAgent мощно хелп деск решение за всеки отрасъл.
Какви са предимствата на Kerio Connect?
- Лесен за употреба интерфейс на продукта
- Разнообразие от функции за сигурност
- Лесна настройка и инсталиране
- Разумни цени
Get the right tool for your help desk
Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.
Как да интегрирам Kerio Connect с LiveAgent
Kerio Connect може да се интегрира с LiveAgent благодарение на опциите за конфигурация и IMAP/POP3. Можете да завършите процес само за няколко минути. Това ръководство стъпка по стъпка ще ви покаже как да интегрирате LiveAgent и Kerio Connect.
Трябва първо да инсталирате Kerio Connect? В този сайт ще намерите повече информация, както и линкове за сваляне и ръководства за конфигурация, които ще ви насочат как да инсталирате. След като сте готови, продължете към следващата стъпка и продължете към настройката на интеграцията.
Готови ли сте с всички стъпки? Ако да, отидете в профила си в LiveAgent (ако все още нямате, започнете безплатен тестов период) и кликнете Конфигурация > Имейл > Имейл профили. Най-горе в раздела, кликнете оранжевия бутон Създай и изберете Друг от списъка с имейл доставчици. От списъка с възможности за интеграция, изберете IMAP/POP3.
Свързването на Kerio Connect към LiveAgent ще даде възможност да се прихващат запитванията. Попълнете данните си от Kerio Connect в този раздел. Попълнете потребителско име, парола и имейл адрес. Изберете fetch метода и данните за сървъра. Запазете настройките си след като сте готови.
Вижте системата си за управление на запитвания и имейлите от имейл адреса си в Kerio Connect. Клиентите вече могат да получат бързо, надеждно клиентско обслужване винаги когато имат нужда от него. Отидете на страницата на нашата Академия, за да прочетете статии за клиентското обслужване или да научите повече за нашия хелп деск софтуер. Създайте още интеграции с LiveAgent или вижте кратката ни видео обиколка, за да разгледате възможностите му.
Frequently Asked Questions
Какво е Kerio Connect?
Унифициран комуникационен софтуер с имейл сървър, Kerio Connect е решение с всичко в едно. Продуктът е наличен за Windows, Mac OS, и Linux. Налични са разнообразни фунцкии за съвместна работа, включително график, управление на контактите и споределен календар. Имейлът е важен компонент от интегрирания работен процес.
Как се използва Kerio Connect?
За малки и средни бизнеси, Kerio Connect е идеална платформа за съвместна работа и имейл сървър. Лесен е за въвеждане в употреба, поддръжка и управление от компании с малки ИТ екипи и е много достъпен. Настройката и инсталацията на този софтуер отнемат само 10 минути и той защитава имейл и интернет комуникацията ви като използва активирусна защита и спам филтри. За да осигури високоефективно клиентско обслужване, Kerio Connect може да се интегрира с хелп деск системата LiveAgent.
Какви са ползите от интеграцията с Kerio Connect?
Лесен за употреба интерфейс на продукта Разнообразие от функции за сигурност Лесна настройка и инсталиране Разумни цени
Как да инсталирам и конфигурирам Kerio Connect?
Kerio Connect може да се инсталира лесно чрез съветника за инсталиране. За да го направите, трябва само да последвате линка за сваляне от уебсайта на Kerio Connect и да инсталирате софтуера на системата си. След това следвайте това полезно ръководство, за да разберете как да го конфигурирате.
Свържете вашия VNet VoIP с LiveAgent без такса за свързване и се насладете на безпроблемна интеграция. VNet е утвърдена словашка телекомуникационна компания с над 17 години опит, осигуряваща висока надеждност и 24/7 поддръжка. Започнете безплатния си 14-дневен тестов период сега и открийте предимствата на интеграцията!