Klaus integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Klaus?
Klaus е софтуер за контрол на качеството и даване на отзиви за клиентско обслужване, който прави даването на вътрешна обратна връзка много по-лесно за екипите по обслужване на клиенти. Лесно е да подобрите работата на екипа си с вътрешни оценки и други функционалности.
Как се използва?
Интеграцията на Klaus за LiveAgent ви позволява лесно да давате обратна връзка на екипа си. След като активирате интеграцията, можете да свалите запитванията от LiveAgent в него. Можете да им дадете оценки по различни критерии, да оцените качеството на запитването и да видите слабите страни на сътрудника.
Предимства
- Оценявате сътрудниците и запитванията си през LiveAgent
- Давате обратна връзка на база на различни критерии
- Подобрявате работния си процес
- Управлявате работата на сътрудниците си
Frequently Asked Questions
Какво е Klaus?
Klaus е платформа, която позволява на мениджърите да дават оценка на работата на клиентското обслужване или услугите на компанията.
Защо трябва да интегрирате Klaus с help desk-a си в LiveAgent?
Интеграцията на Klaus ще ви даде по-добър поглед върху качеството на работата на сътрудниците ви и ще ви позволи да давате ефективна обратна връзка на екипа си.