Klaus integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Klaus?
Klaus е софтуер за контрол на качеството и даване на отзиви за клиентско обслужване, който прави даването на вътрешна обратна връзка много по-лесно за екипите по обслужване на клиенти. Лесно е да подобрите работата на екипа си с вътрешни оценки и други функционалности.
Как се използва?
Интеграцията на Klaus за LiveAgent ви позволява лесно да давате обратна връзка на екипа си. След като активирате интеграцията, можете да свалите запитванията от LiveAgent в него. Можете да им дадете оценки по различни критерии, да оцените качеството на запитването и да видите слабите страни на сътрудника.
Предимства
- Оценявате сътрудниците и запитванията си през LiveAgent
- Давате обратна връзка на база на различни критерии
- Подобрявате работния си процес
- Управлявате работата на сътрудниците си
Frequently Asked Questions
Какво е Klaus?
Klaus е платформа, която позволява на мениджърите да дават оценка на работата на клиентското обслужване или услугите на компанията.
Защо трябва да интегрирате Klaus с help desk-a си в LiveAgent?
Интеграцията на Klaus ще ви даде по-добър поглед върху качеството на работата на сътрудниците ви и ще ви позволи да давате ефективна обратна връзка на екипа си.
Открийте безплатната интеграция на Modulus с LiveAgent! Modulus е водеща гръцка компания за телекомуникационни услуги, предлагаща VoIP решения от 2007 г. LiveAgent ви предоставя лесно интегриране с Modulus, за да се насладите на достъпност, по-ниски разходи и гъвкави актуализации. Започнете безплатен тестов период днес и оптимизирайте вашата комуникация!
Integrate Scalix with LiveAgent to enhance your customer service capabilities. Scalix, compatible with Linux and Mac OS, offers reliable email, calendar, and collaboration tools. Boost your business communication by connecting with LiveAgent's advanced ticketing system, ensuring seamless query management and improved response times. Try LiveAgent for free and discover how easy it is to manage customer inquiries efficiently.