Klaviyo integration
Какво е Klaviyo?
Klaviyo е инструмент за автоматизация на имейл маркетинг разработен специално за онлайн магазини. Този инструмент помага на компаниите да осигурят по-персонализиран контакт с клиентите си чрез имейл, SMS, известията в приложенията и в сайта.
Как можете да го използвате?
Klaviyo ви помага да управлявате базата си с клиенти, да ги изслушвате и да приспособявате опита на определени аудитории според нуждите си. Това става с помощта на редица функции и инструменти.
Динамични форми и персонализация
Редакторът на форми на Klaviyo ви позволява да събирате повече информация за базата си с клиенти и да разширявате списъка си с имейли. Дори не е необходимо за притежавате умения в областта на програмирането.
Сегментация
Можете да групирате клиентите въз основа на събития, профили, показатели, местоположение или дата. Използвайте сегментацията за създаване на групи от потребители.
Работа с данни
Софтуерът автоматично подсказва и ви дава важна аналитична информация като процент на изгубените клиенти, стойност на живота на клиента и вероятен пол.
Автоматизация
Flow Builder (редактор на потока) на Klaviyo ви позволява да автоматизирате комуникацията си с предварително подготвени шаблони, които можете да персонализирате в последствие и да насочите към определена част от базата си с клиенти.
Ползи
- Автоматичен импорт/експорт на контакти между Klaviyo и LiveAgent
- Актуализиране на контактите директно от LiveAgent
- Възможност за абониране на клиентите директно от тикетите в LiveAgent
- Помага ви да съберете повече абонати в зависимост от броя на входящите тикети
- Удобен достъп до всички инструменти от едно място – таблото за управление на LiveAgent, така че вече да не ви се налага да превключвате между инструментите
Frequently Asked Questions
Какво е Klaviyo?
Klaviyo е компания помагаща на бизнеса в управлението на продажбите, осигурявайки му платформа, в която може да бъдат създавани имейл съобщения и SoMe маркетингови кампании от 2012 година.
Как можете да свържете Klaviyo с LiveAgent?
1. Влезте в акаунта си в LiveAgent 2. Натиснете Конфигурации - Система - Разширения 3. Открийте Klaviyo 4. Активирайте разширението 5. Въведете API ключа от Klaviyo
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"