ManyChat integration
Какво е ManyChat?
Facebook и Messenger стават все по-популярни като канали за обслужване на клиенти. ManyChat е услуга, която позволява на фирмите да създават чат ботове за текстови съобщения във Facebook Messenger. Те могат да се използват, за да направят продажбите, маркетинга и обслужването на клиентите автоматизирани и по-лесни за управление. Общувайте с хората по-лесно.
Как можете да го използвате?
В комбинация с ManyChat можете по-лесно да автоматизирате отговорите си от Facebook Messenger и SMS и да се справяте с често задавани въпроси с лекота. Можете да следите новите клиенти, покупки, абонаменти, етикети. Можете също така да го направите ръчно с изпращане на текстови съобщения или съобщения в Messenger, да изпращате съдържание, да абонирате или отписвате клиенти, да обработвате маркери или да намирате хора.
Ползи
- Следете новите чатове на Facebook Messenger или смс-ите от един екран
- Изпращайте и отговаряйте на съобщения, препращайте съдържание
- Известия за действия в чата на Facebook Messenger са в таблото за управление на LiveAgent
- Безпроблемна работа с Facebook
Как да свържете ManyChat с LiveAgent чрез Zapier

Следвайте това ръководство, за да свържете безпроблемно възможностите на Facebook Messenger от ManyChat. Със Zapier можете да изберете отделни Messenger или други действия, за да свържете тези две приложения и да подобрите работния си процес с обслужване на клиенти.
Процесът на интегриране на две приложения не изисква кодиране и това може да стане за броени минути. Zapier ще Ви обясни как и ще Ви преведе през всички стъпки в процеса. Първата стъпка е да влезете във Вашия акаунт в Zapier. Ако нямате такъв,можете да си направите на този линк. Можете да продължите към страницата за свързване на LiveAgent с ManyChat.
Скролнете надолу по страницата и ще видите избор на тригери и действия. Тригерът работи като стартер за избраното от Вас действие. Това означава, че ако нещо се случи в един софтуер, ще се случат действия и във втория интегриран софтуер. Тригерите и действията могат да бъдат зададени по двата начина дори в рамките на един софтуер.

Решете кой тригер и действие искате да зададете. Можете да свържете софтуера с повече действия по всяко време, ако искате. Като пример избрахме ManyChat, за да провокираме действие с нов маркиран потребител в LiveAgent Създавате разговор. Всеки потребител, който бъде маркиран във Facebook, ще задейства нов разговор във Вашата програма. Можете да създадете повече връзки, когато е необходимо, така че изберете първата си и кликнете върху синия бутон Свържи LiveAgent + ManyChat.

Ще се отвори конфигурацията на Вашия тригер в ManyChat. Трябва да изберете акаунта си и да попълните подробностите, за да сте сигурни, че ще заработи. Когато приключите, препоръчваме ви да го тествате.

Когато приключите с Manychat, остава само да настроите действие. Уверете се, че сте попълнили задължителните полета. В случай, че искате да уточните действието детайлно, има възможност да попълните и незадължителните полета.

Сега трябва само да направите окончателен тест и да видите дали интеграцията работи. В случай, че срещнете някакви проблеми, Zapier ще ви предложи удобно ръководство за отстраняване на неизправности, което ще Ви помогне да разрешите проблема. Ако тестът работи успешно, Вашата интеграция е готова и можете да я тествате в реална среда.

Frequently Asked Questions
Какво е ManyChat?
ManyChat е платформа, която Ви позволява да създадете чат бот за Вашата страница във Facebook, за да помогнете на компанията да увеличи продажбите, възвръщаемостта на инвестициите и в крайна сметка приходите.
Как да свържете ManyChat с LiveAgent?
1. Влезте във Вашия акаунт в Zapier 2. Отидете наZapier - LiveAgent + ManyChat 3. Изберете действие 4. Свържете 5. Попълнете необходимата информация 6. Тествайте 7. Използвайте LiveAgent
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!