Megafon integration
Какво е Megafon?
Megafon е първата предплатена интернет телефонна услуга за домашни и бизнес потребители в България. Освен това той е доставчик на VoIP. Megafon вече е част от LiveAgent. В резултат на това можете да свържете тези две платформи бързо и лесно.
Как да свържете Megafon с LiveAgent?
1. Влезте в LiveAgent
2. Кликнете на Конфигурация > Обаждания > Номера > Megafon
3. Добавете Megafon VoIP номер
Колко струва интеграцията с Megafon?
LiveAgent не начислява никакви допълнителни такси за интеграция на Megafon. Имайте предвид обаче, че Megafon работи индивидуално и таксува отделно за своите услуги.
Предимства от използване на VoIP услуги от Мegafon:
- покритие в цяла България
- достъпност от много устройства
- подобрение на клиентския опит
- висока надеждност
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Megafon integration!
Frequently Asked Questions
Какво е Megafon?
Megafon е телекомуникационна компания със седалище в София, България.
Как да свържете VoIP номер на Megafon с LiveAgent?
1. Кликнете на Конфигурация - Обаждания - Номера -Megafon 2. Добавете a Megafon VoIP номер 3. Започнете да го използвате
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!