Mobex integration
Какво е Mobex?
Mobex се представят като ” надеждна и достъпна услуга за бизнес разговори (VoIP).” Mobex е създадена през 2012 година. Компанията предлага над 40 основни функции за кол центрове на потребители от цял свят. LiveAgent си партнира с редица VoIP партньори, за да увеличи удовлетвореността на клиентите си. Това е и причината за сътрудничеството ни с Mobex – за да подобрим клиентския опит.
Колко струва интеграцията на Mobex с LiveAgent?
LiveAgent не начислява такси за интегрирането на VoIP номера на Mobex. Но въпреки това запомнете, че Mobex е компания, работеща самостоятелно. Затова начислява такси за предоставените услуги.
Как можете да свържете Mobex с LiveAgent?
Първата очевидна стъпка е да се регистрирате в Mobex и LiveAgent. За да свържете кол центъра си вLiveAgent с Mobex, трябва да получите VoIP номер от Mobex. След като получите необходимата ви информация, действайте в LiveAgent както е показано на скрийншота.
Ползи:
- висока надеждност
- конкурентни цени
- подобрен клиентски опит
- достъп чрез различни устройства
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Mobex integration!
Frequently Asked Questions
Какво е Mobex?
Mobex е компания за бизнес телефонни услуги предлагаща VoIP услуги на клиентите си.
Как можете да свържете Mobex с LiveAgent?
Ето бързо ръководство, състоящо се от 4 стъпки. Първата стъпка включва свързване с Mobex и получаване на VoIP номер. На втората стъпка влезте в акаунта си в LiveAgent и отидете на Конфигурации - Обаждания - Номера - (бутона +). На третата стъпка трябва да откриете Mobex и да попълните необходимата информация. Последната стъпка е свързана със запазване на цялата информация.
Колко струва интеграцията на Mobex в LiveAgent?
LiveAgent не ви таксува допълнително за интеграцията на Mobex.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!