MultiTEL integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е MultiTEL?
MultiTEL е доставчик на VoIP услуги с рентабилни комуникационни решения. Те предоставят услуги в глобален мащаб, с присъствие на всички континенти. Освен покритие по цял свят, MultiTEL предлага и инструменти за анализ , които могат да бъдат използвани за проследяване на входящи и изходящи повиквания и обеми на текстови съобщения.
Как да използвате MultiTEL с LiveAgent?
MultiTEL е един от доставчиците на VoIP, поддържан от софтуера за обслужване на LiveAgent. Можете да го изберете като доставчик на телекомуникационни услуги. Всичко, което трябва да направите, е да получите телефонния си номера, да го свържете с LiveAgent и да започнете да предоставяте и получавате обаждания като част от Вашето многоканално help desk решение.
Функцията кол център на LiveAgent може да Ви помогне при управлението на разговорите. Насочете обажданията към точните служители , създайте интерактивно гласово меню , за да помогне на Вашите клиенти да достигнат конкретни отдели , направете видеовръзки или слушайте предишните си разговори, съхранявани в История .
Ако искате да научите повече, гледайте видеоклипа по-долу, за да видите как работи кол центъра на LiveAgent на практика.
Какви са предимствата от използването на MultiTEL?
- Световно покритие
- Глобални телефонни номера
- Полезен набор от функции
- Приспособления за анализ на обаждания и съобщения
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support
Безплатна ли е интеграцията на MultiTEL с LiveAgent ?
Интеграцията вече е включена в плана на LiveAgent и не е нужно да заплащате допълнителни такси. След като имате достъп както до MultiTEL, така и до LiveAgent, можете просто да свържете Вашия номер с нашия софтуер и да започнете да разговорите.
Как можете да свържете MultiTEL с LiveAgent?
MultiTEL вече е вграден в LiveAgent, всичко, което трябва да направите, е да добавите Вашия MultiTEL номер и да направите проста конфигурация. Следвайте ръководството по-долу, за да научите как да завършите процеса.
- Отидете на уебсайта на MultiTEL и създайте профил. Напълно безплатно е. След като влезете, отидете в таблото за управление и кликнете върху Номера – Моите номера и изберете Наемете номер . Попълнете формата за контакт и MultiTEL ще се свърже с Вас. След като получите номера от MultiTEL, отидете в профила си в LiveAgent.
- В панела за управление на LiveAgent отидете на Конфигурация > Обаждания > Номера . Кликнете върху бутона Създаване в горната част, за да добавите Вашия MultiTEL номер в системата. След това изберете MultiTEL от списъка с доставчици.
Сега трябва да предоставите Вашето потребителско име, парола и номер в MultiTEL. Изберете отдела, в който трябва да отидат повикванията, дайте име на номера и изберете дали искате разговорите да бъдат записвани. Кликнете върху Добавяне и сте готови.
Вашият MultiTEL номер вече е свързан с LiveAgent и можете да отговаряте на обаждания на клиенти. Освен кол център, LiveAgent предлага широка гама от help desk инструменти в една обединена тикетинг система и – имейли, чат, клиентски портал или социални мрежи като Facebook, Instagram и Twitter .
Научете повече за LiveAgent на нашата страница с функции или гледайте видеоклипа по-долу, за да получите пълна информационна обиколна на нашия продукт.
Frequently Asked Questions
Какво е MultiTEL?
MultiTEL е VoIP доставчик, който предлага глобални телефонни номера, много полезни функции и аналитични инструменти за обаждания и текстови съобщения.
Мога ли да свържа MultiTEL с LiveAgent?
Номерата на MultiTEL могат лесно да се добавят в LiveAgent благодарение на нашата вградена функция. Ето как да го направите. Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация - Обаждания - Номера Създайте нов номер и изберете MultiTEL от списъка с доставчици Добавете Вашия номер и други детайли и кликнете върху Добави
Безплатно ли е свързването на MultiTEL с LiveAgent?
Интеграцията е безплатна като част от нашия LiveAgent all-inclusive план и няма допълнителни такси