Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Политика за поверителността
За да свържете Nicereply с LiveAgent, моля следвайте ръководството за по-долу.
- Уверете се, че имате права на администратор и за двата профила в LiveAgent и Nicereply
- Направете връзката ръчно: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Измервайте клиентската удовлетвореност
Измерете клиентската удовлетвореност с Nicereply – CSAT инструмент за проучвания, направен за LiveAgent. Изпращайте анкети на клиентите си директно от LiveAgent. Данните се изпраща към LiveAgent като тикети без да се налага дори да напускате приложението.
Ако имате каквито и да е въпроси относно Nicereply за LiveAgent, попитайте ни на contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Как работи?
Измервайте удовлетвореността на клиентите чрез анкета в долната част на всеки имейл или я изпратете след обработване на заявка или чат. Изберете от измерване Удовлетвореност на клиентите, NPS, или Оценка на клиентските усилия. Отговорите се връщат обратно в LiveAgent като коментари и стойности в потребителските полета.
Ключови функции:
- Измервайте данни, които имат значение. Изберете от CSAT, NPS и CES или ги комбинирайте, ако се налага.
- Персонализирайте вида и усещането на Вашата анкета. Променяйте цветовете, добавете лого или задайте допълнителни въпроси.
- Изберете скала, която Ви пасва – звездички, усмивки или палци – Вие решавате
- Изберете, кога да изпратите анкетата на Вашите клиенти. След всяко взаимодействие с тях? След като тикетът е обработен? Веднага, след час или на следващия ден? Вие решавате.
- Вижте представянето на различни служители, екипи или отдели.
- Разгледайте детайлите чрез анализи, включващи класации, хистограми, диаграми и др.
- Вижте цялата обратна връзка за даден тикет директно от LiveAgent.
- Не плащайте за анкети без отговор. Плащате само за реални резултати – проучвания, на които е изпратен отговор. На Nicereply се доверяват стотици компании:
Научете повече за интеграцията между LiveAgent и Nicereply. Започнете безплатна 14-дневна пробна версия.
Frequently Asked Questions
Какво е NiceReply?
NiceReply е платформа за управление обслужването на клиенти , която Ви помага да измерите удовлетвореността на Вашите клиенти, NPS и CES чрез обратна връзка.
Как да свържете NiceReply с LiveAgent?
Първата стъпка е да имате профил и в NiceReply и в LiveAgent. Втората е същинската интеграция. Тук ще намерите подробен наръчник за Интеграция с NiceReply .
WebSupport, водещ доставчик на хостинг услуги и домейни, постигна 47% подобрение в клиентското обслужване чрез интеграция с LiveAgent. Открийте как този мощен инструмент оптимизира комуникацията и увеличава клиентската удовлетвореност с напреднали функции за управление на чатовете и разпределение на тикети. Разберете повече за успеха на WebSupport с LiveAgent!
Степен на удовлетвореност на клиентите
Удовлетвореността на клиентите е приспособление, използвано за отчитане на това дали клиентът е доволен от продукта, който е купил или не. Научете повече
Индекс на потребителската лоялност (NPS)
Индексът на потребителската лоялност (NPS) е статистика, която указва лоялността на Вашите клиенти. Тя показва, доколко клиентите са склонни да Ви препоръчат.