O2 Business Service integration
Какво е O2 Business Service?
O2 Business Services е най-големият доставчик на интегрирани телекомуникационни услуги в Чешката република и Словакия. Компанията предоставя услуги в цяла Европа от 2015 г. Освен това , “комплексно портфолио от гласови и данни услуги и професионални ИКТ решения.”
Как функционира софтуерът за кол център?
Как можете да интегрирате O2 бизнес услуги в LiveAgent?
Ето какво трябва да направите:
1. Вземете VoIP номер от O2 бизнес услуги
2. Влезте в профила си в LiveAgent
3. Кликнете върху Конфигурации – Call – Numbers – Създаване (+ бутон)
4. Търсене на O2 Бизнес услуги
5. Прилагане на voIP номера
6. Запазване
Какви са разходите за интегриране на O2 Бизнес Услуги?
Няма допълнителни такси за интегриране на вашия VoIP номер в LiveAgent. Въпреки това, O2 Бизнес услуги могат да ви таксуват за услугите, тъй като компанията работи независимо.
Какви са ползите?
- надежден доставчик
- безплатно интегриране на LiveAgent
- подобрение на CX
- изгодна цена
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Какво е O2 Business Service?
O2 Business Services е телекомуникационно дружество, което предоставя услуги в Европа.
Как можете да свържете O2 Business Service VoIP вътре в LiveAgent?
Просто влезте в профила си в LiveAgent и навигирайте до Конфигурации - Обаждане -Числа - Създаване (+). След това потърсете O2 Business Service и незабавно въведете своя VoIP номер.
Колко струва да се приложи VoIP номер в LiveAgent?
LiveAgent не начислява никакви допълнителни такси. По този начин, ако имате абонамент LiveAgent, можете да реализирате voIP безплатно.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!