Opencart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Opencart Политика за поверителността
Следвайте инструкциите по-долу, за да интегрирате LiveAgent с Opencart.
- Свалете разширението за LiveAgent от сайта на Opencart.
- Разархивирайте сваления файл и качете файловете за администратор + каталог в папката Opencart на сървъра/хостинга си.
- Отидете в секцията Модули в администраторския ви панел в Opencart и кликнете върху интеграцията с LiveAgent (зелен бутон).
- Сменете статуса на активиран.
- Нов модул: Интеграция с LiveAgent->Добавена е конфигурация в раздел Модули, и кликнете синия бутон.
- Ако вече имате акаунт в LiveAgent, кликнете на >ПРОПУСНИ ТАЗИ СТЪПКА, ВЕЧЕ ИМАМ АКАУНТ и попълнете URL-а, имейла и API ключа от акаунта си. Ако нямате акаунт, можете да си създадете нов в този прозорец.
Къде е API ключа?
В акаунта си в LiveAgent отидете на Конфигурация>Системни>API и копирайте API ключа си от тук.
- Готово. Бутонът за лайв чат по подразбиране се показва на сайта ви. Ако искате да промените бутона по подразбиране, добавете нов бутон в акаунта си в LiveAgent и след това кликнете на Използвай този бутон в LiveAgent модула в Opencart.
Какво е Opencart?
OpenCart е готов за използване софтуер за пазарска количка. Просто инсталирате, избирате шаблона си, добавяте продукти и сте готови да получавате поръчки. Има управление на поръчки и множество вградени портали за плащания и предлагаме безплатно обслужване до живот и безплатни софтуерни ъпдейти.
Как се използва?
Интергацията на LiveAgent с Opencart ви позволява да сложите бутон за чат на магазина си в Opencart.
Frequently Asked Questions
Какво е OpenCart?
OpenCart е система за пазарска количка от 2005 г., с над 900 000 уебсайта.
Какви са предимствата от интеграцията на OpenCart с LiveAgent?
LiveAgent предлага интеграция с OpenCart която позволява на клиентите да добавят бутон за лайв чат на уебсайта си. Ето някои от предимствата на бутона за лайв чат: - рентабилен - подобрява продажбите - повишава удовлетворението на клиентите