Oxatis integration
Ако искате да поставите бутон за лайв чат от LiveAgent на магазина си в Oxatis, следвайте ръководството по-долу или изгледайте YouTube видеото.
Първата стъпка е да създадете и персонализирате нов бутон за чат в панела си в LiveAgent (Все още нямате акаунт в LiveAgent? Регистрирайте се тук). Копирайте HMTL кода му (Ctrl+C).
- Отидете в управлението на магазина си в Oxatis и изберете Сайт > Настройки по език > Промени > Поставете (Ctrl + V) HTML кода до блока ”End(/BODY) ” > Запазете промените
- Отидете на уеб страницата на магазина си, опреснете я и бутонът за чат вече е готов.
Какво е Oxatis?
Софтуер за електронна търговия, който е богат на функционалности, мощен технически и ви осигурява постоянна поддръжка с качествено обслужване. Над 73 000 клиенти от различни сфери избраха Oxatis. Без значение какъв е оборотът ви (от 1 000 лв на месец до 10 000 000 лв на година), Oxatis е идеалният бизнес партньор за проекта ви.
Как се използва?
Започнете да предоставяте забележително клиентско обслужване като поставите бутон за лайв чат в магазина си в Oxatis.
Frequently Asked Questions
Как да интегрирам Oxatis с LiveAgent?
Впишете се в акаунта си в LiveAgent > Персонализирайте бутон за чат > Копирайте HTML кода > Поставете кода в магазина си в Oxatis ( Сайт - Настройки по език - Промени - Постави - Запази).
Как да използвам интеграцията си с Oxatis?
Oxatis е плафторма за електронна търговия, където можете лесно да създадете онлайн магазин. Като интегрирате Oxatis с LiveAgent, можете да създадете и използвате лайв чат в магазина си, което незабавно ще подобри продажбите ви, клиентското удовлетворение и много други!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"