Quriobot integration
Уверете се, че имате администраторски права както в LiveAgent, така и за Quriobot. Пълното ръководство за интеграция се намира по-долу.

- Регистрирайте се в Quriobot тук.
- Тук не можете да използвате кода на бутона по подразбиране, който LiveAgent опростява, тъй като чатът може да стартира само след като е избрана опция във вашия Quriobot, така че ще имате нужда от Подробната интеграция на бутон, за която можете да намерите детайли тук. Освен това, искаме Quriobot да стартира отново когато лайв чат сесията ви приключи и за тази цел ни трябва малко магия “при затваряне”, повече информация има тук (в случая е нужна само логиката “при затваряне”).
- Кодът на прозореца на LiveAgent, който трябва да добавите преди края на раздела (/head) на HTML страницата ви изглежда горе-долу така:
Забележка: Редактирайте YOUR URL и YOUR ID в кода по-горе с вашите, предоставени от LiveAgent и също обърнете внимание на quriobot.show_frame(); което е необходимо, за да се покаже Quriobot отново.
- Ако сте добавили това към уебсайта си, вече сте готови да добавите необходимите команди към Quriobot за стратиране на лайв чата на LiveAgent. За тази цел имате нужда само от 2 команди, за да проработи: 1 за страртиране на LiveAgent и 1 за скриване на Quriobot.

function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); }
Това е! Ако например добавите това като опция за действие при отговор, ще започнете чата в LiveAgent и ще скриете Quriobot. Затварянето на LiveAgent ще накара Quriobot да се покаже отново!
Допълнение: Ако искате аватара на Quriobot също да се скрие когато стартирате LiveAgent, просто добаввете следния ред към кода и Sticky аватара ще се скрие докато не го накарате да се появи отново чрез затваряне на чата.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); document.getElementById("botbutton").classList.remove('show'); }
Ако изпитвате затруднение с Quriobot, се свържете със support@quriobot.com и ако имате проблеми с LiveAgent, се свържете със support@liveagent.com
Какво е Quriobot?
Трудно е да сте на линия за чат 24/7, но не е невъзможно. Сега не е нужно да изтървате потенциалните клиенти или да оставяте клиентите да чакат. С Quriobot можете да създадете умет бот, който да дава умни отговори. Представете си, че имате готов бутон за чат, но клиента ви се нуждае от нещо лесно, което може да се реши без чат. Или искате да го насочите към най-подходящия сътрудник? Ето как можете да направите това.
Защо трябва да опитате?
Quriobot е на линия 24/7. Има много добра документация, лесен е за работа и много интуитивен. Помага да повишите конверсиите с 28% и повишава броя на новите потенциални клиенти с до 21%. Много от нашите клиенти вече са го пробвали.
Как работи?
Можете да създадете интуитивен чатбот, който ще общува с клиентите ви. Чатботът на Quriobot може да се използва за набиране на потенциални клиенти, клиентско обслужване и обратна връзка. Можете лесно да превключвате между LiveAgent и Quriobot. Можете да пробвате всички финкционалности на Quriobot.com. Най-хубавото от всичко е, че можете да го тествате безплатно.

Frequently Asked Questions
Какво е Quriobot?
Quriobot дава възможност на компаниите да създадат персонализиран чатбот. Основното предимство е, че чатботът работи 24/7. Следователно, може да предотврати загубата на потенциални клиенти.
Какво е чатбот?
Чатботът е изкуствен интелект, който имитира естествен разговор. По този начин успява да комуникира ефективно, например с потенциални клиенти когато екипът за клиентско обслужване не е на линия.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!