RingCentral integration
Какво е RingCentral?
RingCentral е кол център софтуер с множество способности. Предлага гласови съобщения, факс, текст, конферентни връзки и уеб срещи. Помага на бизнесите да управляват всичко от управлението на кол център до ежедневните срещи.
Как можете да използвате Joomla с LiveAgent?
Проследете обажданията, гласовите съобщения, новите СМС и клиенти. Можете да генерирате обаждания, да изпращате факсове или да създавате факсове или СМС, да създавате разговори и да управлявате клиенти.
Ползи
- Погрижете се за Вашите обаждания и повече без да превключвате софтуерите
- Получете известия за това, което се случва на RingCentral от LiveAgent
Frequently Asked Questions
Какво е RingCentral?
RingCentral е доставчик на унифицирани комуникации от 2003, предоставя кол център услуги на бизнесите по целия свят.
Кои са предимствата от употребата на RingCentral?
- получаване на известия в рамките на LiveAgent - управлявайте Вашите клиенти от един интерфейс - подобрете ефективността на Вашето клиентско обслужване
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!