Scalix integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Scalix?
Scalix работи като имейл, групов календар и софтуер за съвместна работа, наречен групов софтуер. Работи под Linux с лизенз Scalix Public License. Достъпен е за различни имейл клиенти. Разполага с календар и имейл сървър Scalix, интернет браузър Scalix Web Access и много други компоненти. Scalix включва множество издания на продуктите, които са подходящи за различни цели и работа.
Как се използва Scalix?
Scalix е подходящ за компании, които искат да намалят разходите си за комуникация и които искат да се възползват от протокол LDAP. Scalix работи с всички видове LDAP протоколи. Scalix предлага и безпроблемно прехвърляне на контакти от и към имейл клиенти. Наличен е на компютри, които работят под Linux или Mac OS и поддържа всички налични имейл клиенти. Може да се интегрира и с хелп деска ви в LiveAgent.
Хелп дескът LiveAgent може да подобри възможностите ви за клиентско обслужване благодарение на най-съвременна система за управление на запитвания, която може да се справи с имейли от множество доставчици. Когато събира имейл комуникацията ви, я превръща в запитвания от клиенти и ги подрежда, така че да могат да бъдат разрешени лесно от сътрудниците обслужване на клиенти. Функциите за управление на запитвания могат да ви помогнат да създадете безпроблемен работен процес, който намалява времето за отговор и ви помага да отговорите бързо на всеки въпрос.
Разполага с изобилие от хелп деск функции, които могат да ви помогнат за клиентско обслужване. Подреждането им е лесно благодарение на филтрите и защитата от СПАМ, a установяването на сблъсък на сътрудници гарантира, че всяко запитване е разпределено само на един човек. Готовите отговори и шаблони за отговори ви облекчават при отговор на често задавани въпроси. Ако нещо ви се струва твърде комплексно, можете да разделите сложните запитвания или да ги прехвърлите на различни отдели, които специализират в конкретни проблеми.
Ако искате да можете да правите повече, LiveAgent ви дава възможност да се свържете с още имейл профили или други канали за комуникация. Сложете един от най-бързите прозорци за лайв чат на уебсайта си, за да предложите бърза възможност за комуникация на клиентите си. Създайте дигитална телефонна централа и обработвайте обаждания на компютъра си. Създайте клиентски портал и база знания, пълна с полезни статии и ръководства. Ако искате да присъствате повече в социалните медии, се свържете с Facebook, Instagram, Twitter и Viber и управлявайте социалните си медии чрез LiveAgent.
Какви са предимствата на Scalix?
- Работи с LDAP директории
- Пести ресурси
- Възможности за групов календар
- Администраторска конзола
- Управление на “черен списък”
Handle customer communication with LiveAgent
Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution
Как да интегрирам Scalix с LiveAgent?
LiveAgent може да се свърже със Scalix чрез IMAP/POP3. Тази възможност е налична чрез конфигурацията в LiveAgent и отнема само няколко минути. Следвайте ръководството стъпка по стъпка по-долу, за да разберете как да завършите процеса по интеграция.
Трябва да имате настроен Scalix, за да завършите интеграцията. Ако все още нямате, отидете на уеб сайта им и свалете пакет, който е подходящ за бизнеса ви. Можете да изберете и безплатната версия. Ако имате нужда от помощ с инсталацията, можете да намерите ръководството за инсталиране тук. След като всичко е готово, продължете със следващите стъпки.
Отидете в страницата Конфигурация > Имейл > Имейл профили в профила си в LiveAgent (започнете безплатен тестов период ако нямате) и кликнете оранжевия бутон Създай най-горе в раздела. Изберете Друг в долния десен ъгъл от списъка с имейл доставчици. След това изберете IMAP/POP3 от двете възможности за интеграция.
- За да получава запитвания, Scalix трябва да е свързан с LiveAgent. Трябва да попълните тази секция с информацията от профила си в Scalix. Попълнете данните си за вход, имейл адрес и друга необходима информация. Изберете fetch типа и попълнете данните за съвръра и порта. Запазате настройките когато приключите.
Клиентите ви вече могат да разчитат на бързо и надеждно клиентско обслужване когато имат нужда от него. Нашата страница Академия разполага с още информация относно осигуряването на отлично клиентско обслужване, така че не забравяйте да я посетите ако искате да научите повече. Може също така да разгледате функциите и възможностите на LiveAgent като изгледате видеото по-долу или разгледате сайта ни.
Frequently Asked Questions
Какво е Scalix?
Scalix е групов софтуер, който предлага групов имейл, календар и инструменти за съвместна работа. Включени са браузър Scalix Web Access, сървъри за имейл и календар Scalix и много други компоненти. Налични са множество различни компоненти на Scalix, подхождащи на различни нужди и работа. Този софтуер работи под Scalix Public License на Linux. Може да бъде достъпен от различни имейл клиенти.
Как се използва Scalix?
Scalix може да се използва от компании, които желаят да намалят разходите си за съобщения. Scalix работи с всички LDAP протоколи. Освен това, Scalix предлага безпроблемно прехвръляне на контакти от и към имейл клиенти. Поддържат се всички имейл клиенти, работещи на компютри, опериращи под Linux или Mac OS. Свързването към хелп деска LiveAgent може да повиши възможностите ви за клиентско обслужване.
Какви са предимствата на интеграцията със Scalix?
Работи с LDAP директории Пести ресурси Възможности за групов календар Администраторска конзола Управление на "черен списък"
Как да интегрирам Scalix с LiveAgent?
Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация > Имейл > Имейл профили Кликнете Създай > Друго > IMAP/POP3 Попълнете данните си за MeTA1 и кликнете Запази