SendMyCall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SendMyCall Политика за поверителността
Какво е SendMyCall?
SendMyCall е бизнес телефонна система и VoIP доставчик. Техните услуги включват виртуални номера, PBX телефонна система за компания, безплатни номера и управление на обажданията.
Как може да използвате SendMyCall?
Тикетинг системата на LiveAgent обработва също клиентски обаждания. Благодарение на тази характеристика, лесно можете да настроите Вашия кол център и да започнете да отговаряте на обажданияs. SendMyCall може да бъде избран като VoIP доставчик за Вашия LiveAgent кол център.
Разрешете всчко едно запитване по телефона с LiveAgent и започнете да предоставчте страхотно клиентско обслужване. Нашите кол център характеристики гарантират гладкото протичане на Вашето клиентско обслужване. Възползвайте се от предимствата на видео обажданията, IVR дървета, персонализирани бутони за обажданияs, и много повече.
Кои са предимствата от употребата на SendMyCall?
- Достъпни и гъвкави ценови планове
- Предоставя безплатни номера
- Покритие по целия свят
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Струва ли нещо да интегрирате SendMyCall с LiveAgent?
SendMyCall интеграция за LiveAgent е включен в един от плановете, така че няма допълнителни такси за него. Нужно е само да свържете Вашия SendMyCall номер, настройте Вашия кол център и започнете да правите и да отговаряте на клиентските обаждания.
Как да интегрирате SendMyCall с LiveAgent?
Процесът на интеграция е лесен и отнема само няколко минути. Няма нужда да активирате плъгини или да разчитате на услуги от трети страни за да приключите с интеграцията на SendMyCall с LiveAgent. Следвайте следните стъпки по- долу за да научите как да изпълните процеса на интеграция.
- Първо, отидете на уебсайта на SendMyCall и купете Вашия нов виртуален номер. Можете да го направите като кликнете на бутона Купуване сега в десния горен ъгъл на тяхната начална страница.
- В тази секция изберете страна и област, в която искате номерът да бъде поставен. Изберете VoIP в секцията Избор на дестинация за препращане и след това въведете Хост и Детайли. Когато сте готови, кликнете върху “Продължи”.
- Ще се изиска от Вас да се регистрирате преди плащането. След като един път приключите с процеса на регистрация, имате потребителско име, парола или готов виртуален номер за следващите стъпки.
- Сега отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация > Обаждане > Номера. Кликнете върху оранжевия бутон Create в горната част и изберете формуляра SendMyCall от списъка с VoIP доставчиците.
- Нужно е да предоставите Вашите детайли, като потребителско име, парола и Вашия SendMyCall телефонен номер. Нужно е също така да изберете съответния отдел, да наберете кода за избиране, хоста, опция за записване на обаждания и да назовете номер. Когато сте готови, кликнете върхуЗапазване.
Успешно добавихте Вашия SendMyCall номер към кол центъра на LiveAgent. Вече можете да го използвате за да направите и да отговорите на клиентските обаждания. Искате да научите повече за предоставянето на клиентско обслужване по телефон? Разгледайте статиите на академията и научете нови съвети и трикове.
Frequently Asked Questions
Какво е SendMyCall?
SendMyCall е компания, която предоставя виртуални телефонни номера, PBX системи за офиси и безплатни номера. Техните цени са гъвкави и можете да избирате от много страни и области по света.
Работи ли SendMyCall с LiveAgent?
Да, SendMyCall е един от VoIP доставчиците, които се поддържат от LiveAgent. Можете да добавите Вашите SendMyCall виртуални номера към кол центъра на LiveAgent и да започнете да правите и да отговаряте на клиентски обаждания.
Как да интегрирам SendMyCall с LiveAgent?
Лесно е, ето и няколко стъпки. Вземете Вашите SendMyCall телефонен номер Отидете на конфигурацията на LiveAgent > обаждания > номера Създайте нов номер и изберете SendMyCall Добавете Вашето потребителско име, парола и други детайли и кликнете върху "Запазване"