SharpSpring integration
Следвайте ръководството стъпка по стъпка по-долу, за да активирате SharpSpring плъгина си.
- Впишете се в акаунта си в Zapier.
- Кликнете този линк.
- Кликнете Свържи тези приложения

- Следвайте необходимите стъпки. Попълнете задължителните полета, като тригери и желани действия.
Какво е SharpSpring?
SharpSpring е софтуер за маркетинг автоматизация, която позволява на специалистите по маркетинг да намират повече потенциални клиенти, да превръщат по-голяма част от тях в клиенти и да оптимизират възвръщаемостта на инвестициите в маркетинг.
Как се използва?
Синхронизирането на LiveAgent и SharpSpring ви позволява автоматично да синхронизирате информацията за контакти от двете платформи.
Frequently Asked Questions
Какви са предимствата от използването на SharpSpring?
- възможности за персонализация - достъпен - стабилна CRM система
Как да свържете LiveAgent с SharpSpring?
1. Впишете се в акаунта си в Zapier 2. Кликнете този линк 3. Изберете тригер и действие 4. Свържете и използвайте веднага
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"