Stripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво представлява Stripe?
Stripe е платформа за обработка на онлайн плащания и софтуерно решение, направено от ChargeDesk. Използва се от хиляди компании, основно за изпращане или получаване на плащания и управление на други процеси с оглед на сигурността.
Как можете да го използвате?
Използвайте Stripe, за да управлявате, отменяте, добавяте или създавате абонаменти, клиенти, да намирате елементи и др. Можете също така да получавате известие за всички промени, направени в таблото си за управление на LiveAgent, да получите информация за нови купони, артикули за фактури, нови такси, заявки за плащане и др. Удовлетвореността на клиентите, управлението на имейли и управлението на плащанията могат да работят ръка за ръка.
Ползи
- Погрижете се за плащанията, исканията си за плащане, фактурирането и др.
- Безпроблемно управлявайте клиентите си и удовлетвореността на клиентите си
- Получаване на известия за новини и актуализации
Как да интегрираме Stripe с LiveAgent чрез Zapier
Лесно е да се следват събития с интеграцията на Стрипса на ChargeDesk за LiveAgent, защото процесите на интеграция са опростени. Интеграцията със Zapier може да ви улесни да свържете тези две приложения и да създадете своя собствена интеграция, за да получите точно това, от което се нуждаете. И е удобен за потребителя.
Първо, ще ти трябва сметка на Zapier. Ако вече имате такъв, просто влезте. В случай, че трябва да създадете такъв, можете да го направите на този линк. След това преминете към страницата за интеграция на Stripe + LiveAgent на Zapier.
Когато превъртите надолу, можете да видите раздел Свързване на Stripe + LiveAgent в минути с опциите за избор на задействане и избиране на действие. След това създайте процес и можете да изберете коя връзка искате да направите и какво трябва да направи. Можете също така да създадете повече от тези интеграции за конкретни цели.
Когато превъртите надолу, можете да видите раздел Свързване на лентата + LiveAgent в минути с опциите за избор на задействане и избиране на действие. След това създайте процес и можете да изберете коя връзка искате да направите и какво трябва да направи. Можете също така да създадете повече от тези интеграции за конкретни цели.
Този следващ етап от интеграцията изисква да влезете във вашата сметка на компанията Stripe и да потвърдите задействането. Когато приключите, Запиер ще ви помоли да изпробвате спусъка. Тази стъпка не е необходима, но ние силно препоръчваме да се уверите, че вашата интеграция ще работи както трябва.
Следващата стъпка е да конфигурирате действието на бюрото за помощ. Изберете или добавете имейл адреса на акаунта на фирмата и влезте в Zapier. След това попълнете необходимите полета. Тази част също така предлага да попълните незадължителен полета с допълнителна информация и можете да го направите, ако искате да уточните действието си по-нататък. Тя може да бъде полезна за вашето управление на имейл. Имейл адресът на създателя на билета не може да бъде същият, но вместо това можете да изберете имейл на съществуващ агент.
Можете също да изберете адрес от друг доставчик на електронна поща, ако сте завършили интегрирането на имейл, като например Outlook, Gmail или друг фирмен имейл. Имейл адресът на получателя не може да бъде същият, затова изберете фирмен имейл или друг, който ще служи като подател на имейл. Попълнете темата и текста на съобщението.
Когато сте готови, трябва да направите последния тест на двата инструмента. Ако получите успех, инструментите ви работят перфектно и интеграцията е завършена. В случай, че се сблъскате с проблеми, Zapier ще ви предложи удобно ръководство за отстраняване на неизправности, което да ви помогне. Там обикновено не е необходимо да се свържете с поддръжка на клиенти и всякакви проблеми могат да бъдат решени доста лесно чрез пренаписване на информация в някои от полетата.
Сега е време да тествате събитието за интеграция на живо. Stripe има опция за създаване на тестов абонамент. Отворете профила си, кликнете върху абонаменти и изберете Създаване на абонамент за тест. Поставете тест имейл адрес и попълнете данните. Когато приключите със създаването на абонамента си, последната стъпка е да го анулирате.
Новият Ви абонамент ще бъде видим в същия раздел. За да задействате действието в LiveAgent и да получите билет, трябва да го анулирате. Можете да намерите опцията Отмяна на абонамента в дясната страна на Вашия изглед на пробен абонамент.
Когато анулирате, проверете Вашите LiveAgent’s и вижте дали сте получили билет за новия анулиран абонамент
Ако имате съобщение, успешно сте интегрирали Stripe и LiveAgent чрез Zapier. Използвайте го, за да подобрите работата на клиентите или комуникацията с клиентите, ако получите анулиран абонамент или намерите други приложения за него. Върнете се на страницата на Zapier, в случай че искате да създадете друга персонализирана интеграция между тези две приложения.
Frequently Asked Questions
Какво представлява Stripe?
Stripe интеграция е платформа за обработка на плащания онлайн. Тя дава възможност на вашата компания да извършва и получава плащания на клиенти сигурно.
Как да свържете Stripe с LiveAgent?
1. Log in to your Zapier account 2. Head to Zapier - LiveAgent + Stripe 3. Choose Trigger/Action 4. Click on Connect LiveAgent + Stripe