TeleCube integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е TeleCube?
TeleCube е VoIP платформа , която предлага покритие в над 50 държави . Той може да бъде категоризиран като глобално действащ VoIP доставчик. Според TeleCube целта им е да предоставят телефонни услуги, които са лесно управляеми и в същото време достъпни за бюджета на всеки бизнес.
LiveAgent и TeleCube са VoIP партньори. В резултат на това можете да използвате TeleCube в LiveAgent и в резултат да подобрите обслужването , както и клиентското изживяване .
Как да използвате TeleCube?
Използвайте TeleCube, за да Ви предостави VoIP услуга за Вашия кол център. LiveAgent може да ви помогне да се справите с всички негови , като например съхраняване на вашата история на разговорите с клиентите , интерактивно гласово меню и много други. Изгледайте видеоклипа по-долу, за да видите пълните възможности на CallAgent за LiveAgent или прочетете страницата с нашите функции Кол център .
Колко струва да свържа TeleCube с LiveAgent?
LiveAgent няма да ви начислява никакви допълнителни такси за използване на TeleCube като Ваш VoIP доставчик. За да използвате техните услуги обаче, ще ви е необходим активен абонамент. За повече информация относно цените отидете на уебсайта на TeleCube .
Какви са предимствата от използването на TeleCube?
- Безплатна интеграция с LiveAgent
- Голямо разнообразие от приложения и функции
- Поддържа, както полски, така и международни номера
- Предплатени абонаментни планове
- Ниски цени
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Как да свържете TeleCube с LiveAgent?
Интегрирането на TeleCube с LiveAgent е лесен процес. Следвайте това ръководство, за да разберете как да настроите TeleCube или гледайте видеото с разяснение по-долу.
- Създайте акаунт в TeleCube – това е безплатно. Ако вече имате, влезте в акаунта си.
- Когато сте във Вашия акаунт в TeleCube, отидете на основния панел . Кликнете върху Бърз достъп – Традиционни номера – Управление на номера .
- В долната част на страницата кликнете върху Закупен номер. Редактирайте частта Пренасочване към и изберете SIP акаунт .
- Отворете отново главния панел и отидете на Бърз достъп – SIP акаунти (разширения) . Отворете Моите SIP акаунти и кликнете върху иконката с форма на зъбно колело, след което отидете на Настройки на SIP . Трябва да сте на екран, на който са входни данни Потребите (Идент. № за удостоверяване) и Парола .
- Отворете акаунта си в LiveAgent и отидете на Конфигурация – Обаждания – Номера и кликнете върху оранжевия бутон , за да създадете нов номер. Изберете TeleCube от списъка с VoIP доставчици. След това въведете Вашите потребителско име, парола, и номер (в международен режим +48). Можете също така да изберете отдел, към който ще бъдат насочени повикванията, и опцията за запис на обаждания. Кликнете върху Добавяне и сте готови.
Любопитни ли сте да разберете какво още може LiveAgent? Изгледайте видеото по-долу или разгледайте нашата страница с функции, за да разберете всичко.
Frequently Asked Questions
Какво означава VoIP?
VoIP е съкращение от Voice over Internet Protocol. Това означава, че можете да осъществявате повиквания през интернет и да създавате виртуален център за обаждания само с Вашия лаптоп или телефон.
Какво е TeleCube?
TeleCube е телекомуникационна компания, която предоставя VoIP номера за своите клиенти. Те осигуряват покритие в над 50 страни и помагат на много кол центрове да създадат връзки с клиентите.
Колко струва интеграцията на TeleCube с LiveAgent?
Няма такса за интегриране на VoIP в LiveAgent. TeleCube обаче таксува за своите услуги отделно.