TelefonBG integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TelefonBG Политика за поверителността
Какво е TelefonBG
TelefonBG е доставчик на VoIP услуги. Той предоставя на фирмите телефонни номера, статистика на обажданията, гласова поща с номера от над 60 държави. TelefonBG разполага с голям брой функции, поддържани устройства и инструменти за улесняване на обажданията.
Как можете да го използвате?
Той помага на центровете за обаждания на LiveAgent да въведат телефонната комуникация в потока от тикети. Можете да използвате тази услуга с нашия бутон за повикване, за да увеличите взаимодействието с клиентите чрез телефонни разговори.
Просто поставете бутона за обаждане на Вашия уебсайт, настройте софтуера на Вашия кол център с TelefonBG и започнете да се обаждате, да отговаряте на повиквания, да събирате отзиви и да превръщате обаждащите се в плащащи клиенти.
Центърът за обаждания е мощен инструмент за Вашите служители и чудесно допълнение към Вашия help desk заедно с други канали, като чат, имейл, Facebook или секция с полезна информация.
Предимства
- Подобрено управление на обратната връзка с обаждания и бутон за повикване
- Организирайте работния си процес с едно решение за управление на разговори
- Подобрете възможностите си с неограничените записи на разговори на LiveAgent
- Превърнете телефонната комуникация в тикети
Как да свържете TelefonBG с LiveAgent?
Налична е интеграция за TelefonBG, така че няма нужда други приложения да управляват процеса. Отворете таблото си за управление и следвайте това ръководство за интеграция.
Отидете на Конфигурация & gt; Обаждания & gt; Номера Намерете и кликнете върху оранжевия бутон Създаване в горната част, за да добавите номер.
Ще се отвори нов прозорец с доставчици на VoIP. Намерете и кликнете върху TelefonBG в списъка.
Сега трябва да попълните данните за вход и друга информация, като номер, префикс за набиране и отдел. Когато приключите, кликнете върху Добавяне.
Готови сте. Интеграцията и телефонният номер са настроени и можете да започнете да ги използвате сега.
Все още ли сте любопитни за възможностите на нашия кол център? Погледнете видеото по-долу.
Frequently Asked Questions
Какво е TelefonBG?
TelefonBG е български доставчик на VoIP услуги, който се поддържа в повече от 60 държави. Използва се от кол центрове за предоставяне на възможности за обаждания от екипи за продажби, екипи за обслужване на клиенти или други.
Мога ли да свържа TelefonBG с LiveAgent?
Да, можете. LiveAgent предлага вградена интеграция в плана All-Inclusive за клиенти, които са избрали TelefonBG за своя VoIP доставчик. Процесът на интеграция е лесен и отнема само няколко минути. 1. Отидете на конфигурацията на LiveAgent и настройките за обаждания 2. Създайте нов номер и изберете TelefonBG като Вашата VoIP услуга 3. Кликнете върху Запазване
Безплатна ли е интеграцията на TelefonBG с LiveAgent?
Не е нужно да плащате допълнително, за да интегрирате TelefonBG с LiveAgent, ако сте избрали плана All-Inclusive.
Интегрирайте ClickPhone с LiveAgent за безпроблемна телефонна комуникация! ClickPhone предлага надеждни VoIP услуги в Румъния, а с партньорството с LiveAgent интеграцията е безплатна. Подобрете клиентското изживяване и оптимизирайте бизнес комуникациите си лесно. Започнете с безплатен тестов период още днес!