Teletek integration
Teletek е шведски оператор, който предлага облачни телефонни централи с мобилни разширения MEX. LiveAgent осигурява безплатна интеграция на Teletek VoIP за всички свои абонати.
Как да свържете Teletek?
Важно е да се отбележи, че Teletek вече е вграден LiveAgent. Така че, ако вече имате Teletek VoIP номер, влезте в LiveAgent и отворете Номера , където ще въведете необходимите идентификационни данни .
Предимства на Teletek:
- повишена продуктивност
- подобрен клиентски опит
- лесно достъпен
- разходно-ефективен
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Teletek integration!
Frequently Asked Questions
Какво е Teletek?
Teletek е доставчик на VoIP, работещ от 2008 г. в цяла Европа.
Колко струва Teletek VoIP номерът?
Тъй като цените могат да се променят, предлагаме Ви да отидете на уебсайта на Teletek за точна, актуална информация. Що се отнася до интеграцията на Teletek в LiveAgent, няма допълнителни такси.
Защо интеграцията на Teletek в LiveAgent ще е от полза за Вашия бизнес?
Внедряването на VoIP номер на Teletek е от полза, защото това е икономически ефективен начин да бъдете достъпни от всяко място с широк спектър от устройства за вашите клиенти.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!